کد خبر: ۳۹۹۳۵۶
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
رئیسی گفت: احیای فرصت‌های شغلی از دست رفته به فعالان اقتصادی این امیدواری را می‌بخشد که دولت در حمایت و پشتیبانی از رونق تولید عزم جدی دارد.

دولت در حمایت و پشتیبانی از رونق تولید عزم جدی دارد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت از استقبال پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولت مردمی در جریان سفر دو روز گذشته رئیس جمهور به این استان تشکر کرد و گفت: همت جهادی همه دستگاه‌های مجری و حاکمیتی در تکمیل و به ثمر رساندن چندین پروژه مهم زیربنایی و خدماتی در حوزه‌های آب، برق، راه، پتروشیمی و درمان، که تکمیل بعضی از آن‌ها نزدیک به ۳۰ سال به طول انجامیده بود، علاوه بر به ثمر رساندن ثروت‌های قفل شده در این پروژه‌های نیمه‌تمام، رونق و رشد اقتصادی را از طریق ایجاد زمینه جذب سرمایه‌های جدید به استان‌ها موجب می‌شود.

رئیس جمهور همچنین اظهار کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، موفقیت‌های حاصله در بازگرداندن واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد به چرخه تولید نیز علاوه بر کمک به رشد و رونق اقتصادی، باعث احیای فرصت‌های شغلی از دست رفته و ارتقای امید و اعتماد عمومی می‌شود و به سایر فعالان اقتصادی نیز این امیدواری را می‌بخشد که دولت در حمایت و پشتیبانی از رونق تولید عزم جدی دارد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش همه دستگاه‌ها به ویژه متولیان مدیریت بازار کالا و خدمات مورد نیاز مردم را به پایش مستمر و دقیق‌تر وضعیت فعلی و آتی بازار فراخواند و تصریح کرد: پیش‌بینی هر وضعیت احتمالی با توجه به مناسبت‌ها و ایام خاص و نیز احتمالات مطرح دیگر یک ضرورت بسیار مهم برای دستگاه‌های مسئول در این زمینه است.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، دهه محرم را، دهه خودسازی و بازشناخت شخصیت والای امام حسین (ع) اهل بیت علیهم السلام توصیف کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: