کد خبر: ۳۹۹۳۸۰
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات آحاد جامعه در نشست هم اندیشی کمیته فنی ارتقای فرهنگ و سواد غذا و تغذیه تصویب شد.

دسترسی اقتصادی به لبنیات و فرهنگ‌سازی مصرف شیر ارکان برنامه شیر مدارس

نشست هم اندیشی کمیته فنی ارتقای فرهنگ و سواد غذا و تغذیه با حضور محمد اسماعیل مطلق، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، اعضای کمیته فنی، نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی، اساتید و کارشناسان گروه هماهنگی سیاست‌های امنیت غذا و تغذیه برگزار شد.

مطلق در این جلسه بر لزوم همکاری، همسویی و تشریک مساعی در مباحث مختلف مربوط به سلامت و امنیت غذایی و موضوع ارتقای فرهنگ سلامت به ویژه ارتقای فرهنگ و سواد غذا و تغذیه و نقش آن در سلامت آحاد جامعه تاکید کرد.

در این نشست عبداللهی، رئیس گروه امنیت غذایی دبیرخانه نیز ضمن تشریح اهداف کمیته فنی ارتقای فرهنگ و سواد غذا و تغذیه در دبیرخانه و رویکرد آن در مباحث مربوط به سلامت و امنیت غذایی، بر لزوم عملیاتی شدن برنامه شیر مدارس با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد.

وی گفت که در برنامه شیر مدارس دو موضوع مهم شامل دسترسی اقتصادی مردم به شیر و لبنیات و فرهنگ‌سازی مصرف شیر در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به طور جدی پیگیری می‌شود.

در این نشست برنامه جامع افزایش مصرف لبنیات تصویب شد و کلیه دستگا ه‌های اجرایی موظف شدند برنامه عملیاتی خود را برای فرهنگسازی و آموزش همگانی به دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: