April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۴۸۴
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
مقام یمنی از مخالفت صنعا با پیشنهاد عربستان برای پرداخت حقوق کارکنان دولتی یمن در ازای انتقال درآمد نفتی یمن به بانک عربستان خبر داد.

مخالفت صنعا با پیشنهاد عربستان برای پرداخت حقوق کارکنان دولتی یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که صنعا مخالف پیشنهاد ریاض برای پرداخت حقوق کارکنان دولت در ازای انتقال درآمد‌های نفت و گاز یمن به بانک ملی عربستان است.

به گزارش المسیره، «مهدی المشاط» گفت: سعودی‌ها با پیشنهاد پرداخت حقوق کارکنان دولت در ازای انتقال درآمد‌های نفت و گاز یمن به بانک ملی عربستان به دنبال این هستند که درآمد نفتی ما را غارت و به بانک خود منتقل کنند و سپس از پول خودمان به کارکنان ما صدقه دهند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن آمریکا را مقصر کارشکنی عربستان سعودی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان دانست و به واشنگتن توصیه کرد در میان یمنی‌ها برای خود دشمن تراشی نکند؛ زیرا با جلوگیری از پرداخت حقوق کارمندان، بیش از ۱۰ میلیون یمنی را به دشمنی با خود سوق می‌دهد
المشاط از تلاش برای تامین بودجه حقوق کارمندان دولت یمن خبر داد و گفت «ثروت یمن را از دست دشمن در می‌آوریم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: