April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۵۴
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
رئیس جمهور آمریکا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی از نتانیاهو خواست تا طرح اصلاحات قضایی را متوقف کند.

درخواست بایدن از نتانیاهو برای توقف طرح اصلاحات قضایی

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که بامداد امروز دوشنبه منتشر شد گفت: به نظر می‌رسد که پیشنهاد اصلاحات قضایی بیش از پیش باعث تفرقه شده است.

به گزارش آکسیوس، وی افزود: با توجه به طیف تهدید‌ها و چالش‌هایی که هم اکنون پیش روی اسرائیل وجود دارد، عقلانی نیست که سران اسرائیل برای تصویب این اصلاحات تعجیل کنند. تمرکز آن‌ها باید بر گرد هم آوردن مردم و ایجاد اجماع باشد.

وی گفت: کابینه نتانیاهو شامل اعضایی است که تندروترین افرادی هستند که در زندگی خود دیده‌ام و من را به یاد «گلدا مایر» نخست وزیر اسرائیل در سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ می‌اندازند.

بایدن ادامه داد: بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه بخشی از مشکل کرانه باختری هستند.

این در حالیست که در روز‌های گذشته هزاران نفر از معترضان به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان در قدس اشغالی، تل آویو و ۱۴۹ منطقه مختلف از سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح اصلاحات قضایی در کنست، شهرک‌نشینان معترض به سیاست‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» همچنان به تجمع‌های اعتراضی خود در مناطقی از تل‌آویو دیگر نقاط سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: