May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۶۳
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
اخیرا گوگل برخی از حساب‌های دارای عکس را حذف کرده است.

چرا گوگل برخی از حساب‌های غیر فعال را حذف می‌کند؟

گوگل در حال به‌روزرسانی خط مشی حساب‌های غیر فعال خود است.

این شرکت به عنوان بخشی از آن، اعلام کرد که قصد دارد حساب‌هایی را که به مدت دو سال یا بیشتر غیر فعال بوده‌اند، حذف کند.

به گفته این شرکت، این بخشی از تلاش‌های مداوم برای افزایش امنیت برای پایگاه گسترده کاربران است. همه چیز‌هایی که باید درباره حساب‌های Google که در خطر حذف هستند بدانید، عبارتند از:

چرا گوگل حساب‌های غیر فعال را حذف می‌کند؟

گوگل می‌گوید حساب‌های غیر فعال را برای افزایش امنیت کاربران حذف می‌کند. به گفته این شرکت، حساب‌های غیر فعال بیشترین آسیب‌پذیری را در برابر هک شدن یا استفاده به عنوان ربات یا سایر فعالیت‌های غیر قانونی دارند.

تجزیه و تحلیل داخلی گوگل نشان می‌دهد که تایید دو مرحله‌ای حداقل ۱۰ برابر کمتر در حساب‌های فعال راه اندازی می‌شود. به این معنی که این حساب‌ها اغلب در معرض هک هستند و هنگامی که یک حساب هک شود، می‌توان از آن برای هر چیزی از سرقت هویت گرفته تا ایجاد محتوای مخرب مانند هرزنامه استفاده کرد.

گوگل چه چیزی را حذف خواهد کرد؟

Google حساب و تمام محتوای آن را حذف خواهد کرد. این به معنای تمام محتوای مرتبط با یک حساب Google، از جمله Gmail، Docs، Drive، Dead، Calendar و Google Photos است.

کدام حساب‌های گوگل در خطر حذف هستند؟

خط مشی جدید حساب‌های غیر فعال فقط برای حساب‌های شخصی Google اعمال می‌شود و به گفته این شرکت، روی حساب‌های موسساتی مانند مدارس و شرکت‌ها تاثیری نخواهد داشت.

چه اقداماتی یک حساب گوگل را فعال می‌کند؟

علاوه بر ورود دوره‌ای، ورود به سیستم و انجام اقدامات اساسی از جمله خواندن یا ارسال ایمیل، استفاده از Google Drive، تماشای ویدیو‌های YouTube، دانلود یک برنامه در فروشگاه Play، استفاده از جست و جوی Google، و استفاده از ورود به سیستم با Google برای ورود به برنامه یا سرویس شخص ثالث باعث فعال ماندن حساب گوگل می‌شوند.

آخرین مهلت حذف اکانت

گوگل اعلام کرده است که از اول دسامبر ۲۰۲۳ حذف حساب‌ها را آغاز خواهد کرد.

منبع: ۲۴.ae

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: