April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۶۰۷
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
توده هوای گرم طی پنج روز آینده همچنان در سایر مناطق کشور استقرار داشته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی در آن پیش بینی نمی‌شود.

تداوم استقرار توده هوای گرم در نقاط مختلف کشور

امروز، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در سواحل دریای خزر و شمال، اردبیل نیز رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود. چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید رخ میدهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان ادامه یافته و در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و شمال خراسان شمالی نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه در جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان و شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل رگبار پراکنده رخ میدهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

طی سه روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز سرعت وزش باد افزایش یافته که در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک نیز همراه خواهد بود.

در همین مدت انتقال گردوخاک از سوی عراق به نوار مرزی استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

گفتنی است پنجشنبه و جمعه دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال غرب بطور محسوسی افزایش می‌یابد.

همچنین توده هوای گرم طی پنج روز آینده همچنان در سایر مناطق کشور استقرار داشته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی در آن پیش بینی نمی‌شود.


دریای خزر سه شنبه و چهارشنبه تنگه هرمز از سه شنبه تا پنجشنبه و شرق دریای عمان نیز طی پنج روز آینده مواج است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: