کد خبر: ۳۹۹۶۸۳
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهردارى تهران گفت: عمده ماموریت‌های رفع سدمعبر در سال‌های اخیر در مناطق ۱، ۲، ۴، ۶، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ بوده است.

نصب ٣٠ دوربین نظارت در حریم شهر تهران/ معرفی مناطقی که بیشترین سد معبر در پایتخت را داشته‌اند

مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهردارى تهران اظهار کرد: طی ۲۰ ماه گذشته ما قریب به ۲ میلیون ماموریت در حوزه‌های شهر، حریم و معبر انجام داده ایم.

وی افزود: نصب دوربین‌های نظارتی در ورودی‌های حریم شهر تهران و راه‌اندازی مرکز پایش و کنترل هوشمند، سامانه جامع شهربان به عنوان بانک اطلاعاتی شهر تهران و برگزاری دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده در شرکت شهربان و حریم‌بان است.

رنجبریان با اشاره به اینکه عمده ماموریت‌های رفع سدمعبر در سال‌های اخیر در مناطق ۱، ۲، ۴، ۶، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ بوده، گفت: سیاست شهرداری تهران در دوره اخیر پرهیز از رفتار سلبی و ساماندهی کسب‌وکار‌هایی است که به صورت دست‌فروشی در میان مردم شناخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان درباره وضعیت ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حوزه شهر نیز تاکید کرد: نزدیک به ۳ هزار مورد وضعیت رفع خلاف در زمینه‌های ساخت و ساز غیرمجاز، تعمیرات غیرمجاز، تغییر کاربری و ماده ۱۰۰ اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های نظارتی در ورودی‌های حریم شهر تهران خاطر نشان کرد: ۳۰ دوربین در ۱۴ نقطه اعم از مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۱۳ و ۲۲ نصب شده است. در منطقه ۱ ورودی گلابدره، بوکان، خیابان مریم، میدان دربند، امامزاده قاسم (ع) و سوهانک، منطقه ۲ سعادت آباد کوی فراز، منطقه ۴ تلو، منطقه ۵ ورودی امامزاده داوود (ع)، فرحزاد، کوهسار، منطقه ۱۳ سرخه حصار و در منطقه ۲۲ محدوده وردیج شامل نصب دوربین شده‌اند.

رنجبریان درباره مرکز پایش و کنترل هوشمند که در آذرماه ۱۴۰۰ تاسیس شده بود گفت: از وظایف این مرکز می‌توان به تهیه گزارش‌های تحلیلی از عملکرد عوامل اجرایی، اطلاعات و آمار مورد نیاز، کنترل و نظارت بر فعالیت عوامل اجرایی و نظارت بر دوربین‌های ورودی حریم شهر تهران اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با اشاره به سامانه جامع شهربان به عنوان بانک اطلاعاتی شهر تهران یادآور شد: روزانه بیش از ۳۵۰۰ ماموریت توسط کارشناسان نواحی و اکیپ‌ها در سامانه ثبت می‌شود. همچنین ثبت اطلاعات پرسنل، دریافت ابلاغ و اخطار‌های ناحیه محوری از شهرسازی‌های نواحی و ثبت اطلاعات تمامی ناوگان خودرویی فعال در سطح مناطق نیز در این سامانه صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: