April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۸۷۵
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
رئیس جمهور اوکراین پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو مدعی شد جنگ در حال رسیدن به روسیه، به مراکز استراتژیک و پایگاه‌های نظامی آن است.

زلنسکی: جنگ در حال رسیدن به روسیه است

ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی روزانه خود گفت: «امروز پانصد و بیست و دومین روز نبرد است و به تدریج جنگ به خاک روسیه، به مراکز نمادین و پایگاه‌های نظامی آن می‌رسد و این یک روند اجتناب‌ناپذیر، طبیعی و کاملا عادلانه است. اوکراین در حال قوی‌تر شدن است.»

به گزارش یورونیوز، رئیس جمهوری اوکراین هشدار داد که این کشور باید برای حملات جدید که زیر ساخت‌های انرژی را در زمستان آینده هدف قرار می‌دهند آماده شود.

روسیه صبح یکشنبه اعلام کرد که در دو حمله جداگانه پهپاد‌های اوکراینی را رهگیری کرده است که یکی شبه جزیره کریمه و دیگری مسکو را هدف قرار داده بودند.

دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در توئیتر نوشت: اگر ضد حمله اوکراین موفق شود، روسیه مجبور خواهد شد از سلاح هسته‌ای استفاده کند حتی اگر ناتو بخشی از خاک روسیه را جدا کند. روسیه در چنین شرایطی مجبور خواهد بود از ایده هسته‌ای خود عقب نشینی کند. دشمنان برای پیروزی ارتش روسیه دعا کنند تا شعله جنگ هسته‌ای در دنیا روشن نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: