April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در جلسه هم‌اندیشی مدیران معاونت فروش و بازاریابی با مدیران بازرگانی مراکز خدماتی مطرح شد؛
کد خبر: ۳۹۹۹۱۵
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
جلسه هم‌اندیشی مدیران حوزه معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران بازرگانی مراکز خدماتی این شرکت به‌منظور افزایش تعامل و آشنایی بیشتر این مراکز با خطوط تولید و بررسی میزان تحقق مأموریت مراکز خدماتی که در نهایت به جلب حداکثری میزان رضایت مشتریان خرد فولاد مبارکه منجر می‌شود، برگزار شد.

جلب حداكثری رضایت مشتریان خُرد فولاد مباركه

در این جلسه عملکرد سه‌ماهه ابتدایی این مراکز در سال ۱۴۰۲ در تحقق شاخص‌های فروش استانی، فروش به تولیدکننده و خرده‌فروشی و همچنین نحوه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و بر رعایت شاخص‌های مورداشاره در فروش محصولات به مشتریان خُرد در ماه‌های آتی تأکید شد.

بررسی راهکار‌های ارتقای سطح عملکرد مراکز خدماتی، ابراز رضایت نمایندگان مراکز خدماتی از شیوه جدید تخصیص محصول از سوی فولاد مبارکه به مراکز که بر اساس ارزیابی عملکرد واقعی انجام شده و در نتیجه به بهبود عملکرد مراکز و همچنین افزایش رضایت مشتریان خُرد منجر شده است، از دیگر نکات مطرح‌شده در این نشست بود. علاوه بر این، در این جلسه مقرر شد مراکز خدماتی جهت بازاریابی مویرگی در استان‌های محل استقرار و تهیه کتابچه و بانک اطلاعاتی کامل درباره مشتریان بالقوه و بالفعل مصرف‌کننده محصولات فولاد مبارکه اقدام نمایند.

گفتنی است فولاد مبارکه با دارا بودن ۳۰ مرکز خدماتی در استان‌های کشور اقدام به فروش کالا به مشتریان خُردی می‌کند که امکان خرید مستقیم کالا را ندارند و همواره در تلاش است تا در این حوزه نیز رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: