کد خبر: ۴۰۰۰۳۳
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و شیراز را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در تیر ماه ۱۴۰۲ به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد.

فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و شیراز به عنوان فرودگاه برتر معرفی شدند

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۶.۵ درصدی در تیرماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت ۶۸.۳ درصدی به عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۶۷.۴ درصدی به عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.



گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی تیرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و شیراز در خردادماه به ترتیب ۷۹.۱، ۷۰ و ۶۸.۳ بوده است.



فرودگاه شهید بهشتی اصفهان موفق شد بار دیگر در صدر فرودگاه‌های منتخب طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گیرد. میانگین شاخص رضایت در اصفهان ۷۶.۵ بود و در این میان، ۶۴.۶ درصد مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاه اصفهان رضایت کامل داشتند که این امر، موفقیت ارزشمندی محسوب می‌شود.



فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با ثبت میانگین شاخص رضایت ۶۸.۳ درصد در جایگاه دوم، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز میانگین شاخص رضایت ۶۶.۴ را در تیرماه به ثبت رساند و در جایگاه سوم و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز با ثبت شاخص رضایت ۶۶.۴ درصد، در جایگاه چهارم فرودگاه‌های منتخب قرار گرفت.



در تیرماه، ۳۰۰ هزار و ۳۲۲ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۸ هزار و ۴۳۷ نظر، معادل ۵۲.۸ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از فرودگاه‌های منتخب طرح بود.



طبق گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ همانند ماه‌های گذشته، بیشترین رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های کشور با شاخص ۷۴.۲ درصد، مربوط به سرویس‌های بهداشتی و امکانات جانبی مانند وضوخانه‌ها گزارش شده است. در جایگاه دوم نمازخانه‌ها با ثبت شاخص رضایت۶۹.۸ قرار گرفتند و گروه اطلاعات پرواز با رسیدن به شاخص ۶۷ درصد، برای اولین بار، در جایگاه سوم خدمات برتر قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: