April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با کسب ۱۰ مدال در سنگین وزن در روز پایانی
کد خبر: ۴۰۰۰۷۹
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
تیم وزنه‌برداری جوانان ایران به مقام دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.

تیم وزنه‌برداری جوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا در هند، صبح امروز به پایان رسید و تیم ایران با کسب ۳ طلا، ۱۱ نقره و ۷ برنز، با ۷۰۸ امتیاز تیمی، بعد از ازبکستان، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

در روز آخر مسابقات و در دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم تیم ایران صاحب ۱۰ مدال (۲ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) شد.

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم، کوروش زارع با رکورد ۱۵۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۹۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۹ کیلوگرم نایب قهرمان آسیا شد و در یک ضرب مدال برنز و در دوضرب و مجموع مدال نقره گرفت.

حسن عمادی دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۵۸ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۸۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۳ کیلوگرم چهارم آسیا شد و تنها در یک ضرب به مدال نقره رسید.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، علیرضا اسفندیاری با رکورد ۱۷۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۷ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم قهرمان قوق سنگین جوانان شد. او در یک ضرب مدال طلا و در دوضرب و مجموع مدال‌های نقره و طلا گرفت.

طا‌ها نعمتی که در رده نوجوانان قهرمان شده بود، با رکورد ۱۶۶ یکضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۶۶ کیلوگرم نفر سوم جوانان آسیا شد. او در یک ضرب مدال نقره و در دوضرب و مجموع مدال برنز گرفت. این ورزشکار به عنوان بهترین وزنه بردار مسابقات هم شناخته شد.

پیش از این تیم ملی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: