May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۶۰
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیرعامل شرکت ملی پست هوشمندسازی خدمات پستی را مستلزم ارتقای زیرساخت‌های خدمات شهری دانست.

هوشمندسازی خدمات پستی و تحول دیجیتال در دستور کار برنامه‌های شبکه پستی

محمودلیائی، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه ارائه سرویس‌های پستی گفت: لازم است جهت تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم زیرساخت‌های موجود را تقویت کرده و در این راستا گام برداریم.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اعتبارات در سطح کلان شبکه ابراز امیدواری کرد: «با تعامل و همکاری با سایر ارگان‌ها بتوانیم زیرساخت‌های موجود را توسعه و بهبود ببخشیم.»

مدیرعامل شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست در حال حاضر در حال آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی سرویس روستا بازار با هدف رونق کسب و کار‌ها در مناطق روستایی و کم برخوردار است.

لیائی افزود: تا کنون حدود ۱۰ هزار روستا برای ارائه سرویس روستا بازار به روستاییان هدف گذاری شده که با راه اندازی لجستیک در این مناطق، روستاییان می‌توانند محصولات و صنایع دستی خود را به عنوان مرسوله پستی وارد شبکه پستی کرده و به مشتریان عرضه کنند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات عمده در حوزه پست و لجستیک، بیان کرد: زیرساخت‌های پستی نسبت به توسعه شهری پیشرفت کمتری داشته است، از این رو با همکاری مدیران سایر دستگاه‌ها در سطح استان، باید هاب‌های پستی جدیدی هرچند کوچک در نقاط جدید شهری راه اندازی تا بتوان خدمات بهتری به هموطنان ارائه نمود.

لیائی گفت: در حال حاضر هوشمندسازی خدمات پستی و تحول دیجیتال در دستور کار برنامه‌های شبکه پستی کشور قرار دارد؛ که تقویت زیرساخت‌های شهری در راستای تحقق این مهم مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اجرای طرح جایگزینی موتور سیکلت‌های بنزینی به برقی بیان کرد: موتور‌های موزعین تهران جمع آوری و تبدیل به موتور‌های برقی شده که با اجرای این طرح پست به سهم خود در کاهش آلودگی هوا قدم برداشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: