کد خبر: ۴۰۰۳۲۳
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بنیاد دعبل خزاعی، بیرق کارت با هدف تسهیل ارائه خدمت به هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت و اعضای بنیاد دعبل خزاعی رونمایی شد.

بیرق کارت رونمایی شد/ خدمتی نوین از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به هیأت‌های مذهبی

به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مراسم اختتامیه دومین مهرواره هوای نو با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان کشوری، فرهنگی و پیرغلامان سیدالشهدا (ع) در تالار وحدت برگزار شد.


بخشی از این مراسم به رونمایی از طرح مشترک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بنیاد دعبل خزاعی به نام «بیرق کارت» اختصاص داشت. دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره این طرح اظهار داشت: بیرق کارت یک کارت بانکی با ارزش افزوده است که با همکاری بنیاد دعبل خزاعی برای شناسایی اعضای بنیاد ارائه می‌شود.


وی افزود: بیرق کارت علاوه بر خدمات متداول بانکی، دارای مزایای مختلفی از جمله تخفیف ویژه خرید از فروشگاه مجازی بیرق، تخفیف استفاده از خدمات پزشکی، مشاوره رایگان حقوقی، دریافت وام کالاکارت و تخفیفات ویژه خدمات سیاحتی و زیارتی است.


شمسی‌نژاد استفاده از مراکز ورزشی و تفریحی، عضویت در شبکه تبادل خدمات و محصولات جامع هیئت و تخفیف صدور انواع بیمه‌نامه را به‌عنوان برخی دیگر از مزایای بیرق‌کارت برشمرد.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این بانک طرح‌های مختلفی از جمله سفرکارت را برای افزایش قدرت خرید مردم ارائه کرده است.


وی درباره این طرح گفت: مشتریان می‌توانند با تأمین نقدی بخشی از هزینه سفر، به همراه وام قرض‌الحسنه دریافتی از بانک، از پذیرندگان خدمات زیارتی و گردشگری طرف قرارداد این طرح، بسته‌های زیارتی و مسافرتی خریداری کنند. انواع سفر‌های زیارتی از جمله سفر به عتبات عالیات و سفر‌های تفریحی در این طرح در نظر گرفته شده است.


شمسی‌نژاد با اشاره به طرح نذر علمی، تصریح کرد: امکان دریافت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعطای آن به بنیاد علم و فناوری مصطفی در قالب طرح نذر علمی فراهم شده است. این وام بدون ضامن و بدون کارمزد است.


وی خاطرنشان ساخت: حساب‌های مراکز حوزوی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متمرکز است و به طلاب سراسر کشور وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف پرداخت می‌شود. همچنین پرداخت کالاکارت شخصی و سازمانی به طلاب سراسر کشور نیز دیگر خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این قشر بوده است.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به پروژه سفیران قرض‌الحسنه، گفت: با هدف آموش، توانمندسازی و مهارت‌افزایی دانش‌آموزان در زمینه مدیریت سرمایه، تبیین نقش بانک و مفهوم پس‌انداز در زندگی و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ۲۰هزار طلبه در ۲۱هزار مدرسه فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: