April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۴۰۰
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان برای هشتمین دوره متوالی به‌عنوان رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کشور انتخاب شد.

انتخاب مجدد مدیر عامل بانک پارسیان به‌عنوان رییس شورای عالی کانون بانک‌های خصوصی

در جلسه روز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ شورای عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی که با حضور مدیران عامل بانک‌ها و نمایندگان آن‌ها برگزار شد، اعضای کانون ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر کورش پرویزیان در دوره پیشین، به‌اتفاق آرا مجدداً وی را به‌عنوان ریاست شورای عالی کانون انتخاب کردند.


گفتنی است؛ کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ آغاز کرد و تاکنون اقدامات اثرگذاری در راستای کمک به رشد و توسعه کشور و رونق تولید داشته است. این کانون هم‌اکنون ۱۵عضو فعال از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی دارد.


ایجاد هماهنگی، وحدت رویه در عملیات بانکی و همکاری بین اعضای کانون و تلاش در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و استقرار روش‌های نوین بانکداری منطبق با بانکداری اسلامی و ضوابط بانک مرکزی ازجمله اهداف این کانون است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: