کد خبر: ۴۰۰۵۲۹
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از سومین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه برگزاری دو دوره قبلی جشنواره نیک آفرین، سومین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.

استقبال خوب مشتریان از جشنواره نیک آفرین

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل درامور بانکی در خصوص سومین دوره جشنواره نیک آفرین بابیان این خبر افزود:در برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین، هدف اصلی ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه و به تبع آن افزایش توان بانک در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج، اشتغالزایی، تامین جهیزیه و سایر نیاز‌های ضروری هموطنان عزیز است.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های عام المنفعه بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت ساخت مدارس و هنرستان در مناطق کمتر برخوردار کشور، بخش زیادی از منابع قرض‌الحسنه صرف اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان شده است.

صادقی با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره نیک آفرین تصریح کرد: طبیعتا اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه نیازمند منابع قرض‌الحسنه در بانک است که بدون مشارکت مشتریان و سپرده گذاران این امر امکان پذیر نیست؛ لذا بانک کارآفرین با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور قدردانی از همراهی و مشارکت افراد نیک اندیش، از سه سال پیش جشنواره سپرده‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی را برگزار می‌کند.


معاون امور بانکی در خصوص تغییرات انجام شده در جوایز سومین دوره جشنواره نیک‌آفرین نیز گفت:جوایز سومین دوره نسبت به دوره نخست و دوم افزایش یافته و به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، امسال ۲۴ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۴ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۲۴ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۲۲۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر نیز برای قدردانی از مشتریان عزیز حاضر در این جشنواره تعیین شده که پس از قرعه کشی با حضور هیئت نظارت متشکل از نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور تقدیم حضور برندگان خوش شانس جشنواره خواهد شد.


لازم به ذکر است مطابق برنامه ریزی انجام شده، از هر ۱۰نفر از مشتریان و سپرده گذاران عزیزی که در جشنواره شرکت کرده اند، یک نفر برنده یکی از جوایز جشنواره خواهد شد و مشتریان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص به صفحه جشنواره در وب سایت و یا شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.


صادقی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین (HIBANK) آن را یکی از اقدامات ارزشمند بانک کارآفرین در راستای تسهیل و تسریع حضور متقاضیان در جشنواره نیک آفرین اعلام کرد و گفت: مخاطبین می‌توانند به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک از طریق پلتفرم HIBANK، نسبت به افتتاح حساب پس انداز نیک آفرین خود اقدام کرده و با تکمیل و افزایش موجودی خود ضمن مشارکت در جشنواره و سهیم شدن در اهداف خیرخواهانه آن، شانس خود را برای برنده شدن یکی از جوایز جشنواره افزایش دهند. لازم به توضیح است که با افتتاح حساب، کارت بانکی مشتریان به آدرس اعلامی از طریق پست ارسال خواهد شد و مشتریان می‌توانند پس از فعالسازی کارت ارسالی از طریق اپلیکیشن HIBANK از تمام خدمات بانکی به صورت غیر حضوری استفاده کنند.


وی افزود:مخاطبینی که از طریق شعب و یا به صورت غیرحضوری اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نیک آفرین کرده اند می‌بایست حداقل ۱ میلیون ریال موجودی در حسابشان برای شرکت در جشنواره داشته باشند. به ازای هر ۱ میلیون ریال موجودی روزانه ۱ امتیاز منظور خواهد شد و مشتریانی که امتیاز بالاتری داشته باشند، از شانس بیشتری برای برنده شدن در جشنواره برخوردار خواهند بود.


صادقی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مشتریان بانک در این امر خیر اعلام کرد: از همه هموطنان عزیز دعوت می‌کنم تا با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان شهریور ماه، با مراجعه به یکی از شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور و یا از طریق پلتفرم دیجیتال (HIBANK) به صورت غیر حضوری حساب نیک آفرین خود را افتتاح و موجودی آن را تکمیل کنند تا از امکان شرکت در قرعه کشی و بهره مندی از جوایز ارزشمند این دوره جشنواره استفاده کنند.


معاون امور بانکی تصریح کرد: امیدوارم امسال نیز با مشارکت و حضور حداکثری مشتریان و هموطنان عزیز در سراسر کشور در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک کارآفرین، بتوانیم با جمع آوری منابع قرض‌الحسنه و افزایش توان بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، سهم بیشتری در رفع نیاز‌های ضروری اقشار کمتر برخوردار جامعه داشته باشیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: