April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۵۹۱
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیرعامل سایپکو ایران خودرو گفت: ۳۴ طرح بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش با هدف جلب رضایت مشتری در سال ۱۴۰۲ در ایران خودرو تعریف شده است.

تعریف ۳۴ طرح بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش

کیانوش پورمجیب مدیرعامل ساپکو ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به رویکرد‌های نظام‌مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش را پس از تحویل خودرو به حداقل ممکن کاهش دهیم.

او با اشاره به دستاورد‌های طرح تحول کیفی قطعات و طرح بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارش‌های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص‌های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی طرح‌های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.

پورمجیب با بیان اینکه تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، گفت: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.

مدیرعامل ساپکو از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال خبر داد و گفت: گروه صنعتی ایران خودرو هم‌سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.

او گفت: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: