May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۶۱۹
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و هیات همراه، با هدف بررسی ظرفیت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با استاندار، شرکت در پنجمین رویداد به وقت شما و حضور در جلسه شورای اداری صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه به استان چهار محال و بختیاری، سفر کردند.

مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان چهار محال و بختیاری سفر کردند

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر یک روزه، شیری به همراه علیرضا شجاعی باصری مدیر شعب استان و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی ضمن بررسی عملکرد شعبه مرکزی شهرکرد از باجه‌های بانکی روستایی هوره و دشتی نیز بازدید و پیرامون مباحث کاری و مشکلات با همکاران گفتگو می‌کنند.


همچنین بهمنی و داود قزلباش مدیر امور شعب استان‌ها و بازاریابی و رسول زارعی رئیس اداره کل حراست فیزیکی از شعبه مرکزی فارسان و باجه‌های بانکی روستایی کران، گوشه، تشنیز، سرتشنیز، گشنیزجان و مجتمع فناوری اطلاعات بازدید می‌کنند.


در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو خواهد کرد.


بر اساس این گزارش، شرکت در جلسه شورای اداری به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحد‌های ستادی و شعب استان و حضوردر اتاق بازرگانی استان برای امضا تفاهم نامه و شرکت در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه، به استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: