مدیرعامل بیمه دی در همایش سراسری مدیران عنوان کرد:
کد خبر: ۴۰۰۷۰۷
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
مدیرعامل بیمه دی در همایش سراسری مدیران شرکت که به صورت حضوری برای معاونین و مدیران ستاد و به صورت برخط برای مدیران شعب سراسر کشور برگزار شد، خرده فروشی را رکن مهمی در برنامه پنج ساله شرکت برشمرد.

تمرکز برخرده فروشی از اهداف بلند مدت شرکت بیمه دی است

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به برنامه‌های بلند مدت شرکت بیمه دی در سال‌های آینده بیان کرد: تمرکز بر خرده فروشی برای کاهش سهم بیمه درمان در سبد پرتفوی شرکت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های تدوین شده در طول پنج سال آینده خواهد بود و همکاران ستاد و شعب باید ضمن در نظر داشتن این مطلب، برای تحقق این هدف اهتمام ورزند.

وی همچنین ضمن تاکید بر حوزه منابع انسانی گفت: منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند شرکت هستند که از خط قرمز‌های تیم مدیریت بیمه دی محسوب می‌شوند، به طوری که جذب و نگهداشت نیروی کارآمد، تحصیل کرده و متخصص به خصوصاً در شعب سراسر کشور، بسیار مورد توجه خواهد بود.

موهبتی در ادامه با اشاره به برنامه عملیاتی شرکت اظهار کرد: تحقق برنامه عملیاتی و پرتفوی پیش بینی شده شرکت در گرو حساسیت و توجه مدیران، به جذب و نگهداشت منابع انسانی است. در بحث ظرفیت سازی و جانشین پروری نیز کارشناسان با انگیزه، متخصص و خوش فکر را دخیل نمایند. در خصوص شبکه فروش نیز چنانچه پیش از این تأکید شده، برنامه‌های تسهیلاتی ویژه‌ای تدوین و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به برگزاری مجمع گفت: مجمع سال مالی ۱۴۰۱ به خوبی برگزار شد و به دنبال استمرار این روند و بهبود و تحول در شرایط شرکت هستیم. ماموریت اصلی ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی کسب سود در چهارچوب ارزش‌های سازمانی است.

وی با اشاره به پرداختی‌های مراجع درمانی اذعان کرد: با وجود تأمین‌های مالی صورت گرفته از طرف بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه کشور، پرداخت‌ها به مراجع درمانی سرعت گرفته و در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت در سرعت پرداخت‌ها در جایگاه خوبی قرار داریم. در حال حاضر تا پایان ۱۴۰۱ تمامی مراجع درمانی و همچنین داروخانه‌ها تا پایان فروردین ۱۴۰۲، تعهدات معوق خود را دریافت نموده اند. شرکت بیمه دی در سال حدود ۲۲ میلیون مراجعه فقط از قرارداد درمان ایثارگران به مراکز درمانی دارد که بهبود و پایش فرآیند‌های درمانی و بیمه‌ای این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

طاهر موهبتی با تأکید بر بحث تبلیغات بیان کرد: ایجاد مزیت رقابتی در عرصه صنعت بیمه می‌تواند مشتریان بالقوه بیمه را ترغیب به انتخاب بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر نماید؛ و پس از جذب مشتری، همه همکاران در ستاد و شعب و همچنین نمایندگان باید به نگهداشت مشتری و ایجاد تجربه خوشایند اهتمام ورزند؛ و در صدر همه برنامه‌های مشتری مداری، اخلاق مداری و برخورد خوب با مشتریان موثرترین آن‌ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت درخصوص شبکه فروش نیز افزود: شعب و شبکه فروش در یک بستر قرار دارند و در رقابت نیستند و نهایتاً عملکرد نمایندگان هر استان، به همراه عملکرد شعبه آن استان سنجدیده می‌شود. مدیران شعب باید با در نظر گرفتن این موضوع نسبت به توانمند سازی، آموزش و تقویت شبکه فروش توجه داشته باشند تا بتوانند پرتفوی مورد انتظار را محقق نمایند.

وی همچنین در پایان، توجه به وصول مطالبات، فروشِ با کیفیت با درنظر گرفتن ضریب خسارت، به کارگیری نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی به مشتریان و مراکز درمانی، بازدید از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران که درگیر بیماری‌های سخت هستند و تعامل با تشکل‌های مرتبط با شرکت را از موارد مهمی دانست که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: