کد خبر: ۴۰۰۷۳۴
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شرکت فولاد آلیاژی ایران پس از انجام ممیزی مراقبتی توسط نماینده شرکت توف اتریش در ایران تایید شد.

گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شرکت فولاد آلیاژی ایران مجددا تایید شد

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، ممیزی مراقبتی شرکت فولاد آلیاژی ایران مطابق الزامات استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (نماینده توف اتریش در ایران TUV AUSTRIA) از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این دوره انطباق با الزامات سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت محیط زیست (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) و سیستم مدیریت شایستگی کارکنان (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه اختتامیه این دوره ممیزی که با حضور مدیران سازمان و گروه ممیزی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش کلی از نتایج ممیزی‌های انجام شده در فرایند و واحد‌های مختلف سازمان، گواهینامه سیستم‌های مدیریتی سازمان مجددا تایید شد.
لازم به ذکر است که صدور گواهینامه‌های سازمان با مدت اعتبار سه سال در سال۱۴۰۱ انجام شده است و طی این دوره سه ساله، ممیزی‌های مراقبتی برای اطمینان از انطباق با الزامات استاندارد‌های مدیریتی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: