April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۷۳۶
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز کودتای ۲۸ مرداد مداخله در امور داخلی کشور‌ها و سازماندهی و طراحی کودتا‌ها را از پایه‌های ثابت سیاست‌های آمریکا و انگلیس خواند.

سازماندهی کودتا‌ها پایه ثابت سیاست‌های آمریکا و انگلیس است

امروز ۲۸ مرداد سالروز کودتای ننگین آمریکایی - انگلیسی در سال ۱۳۳۲ است. روزی که دولت ملی محمد مصدق با مداخله و طراحی دولت‌های انگلیس و آمریکا و عوامل داخلی آن‌ها سرنگون شد.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (شنبه) ۲۸ مرداد ماه در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» به زبان انگلیسی نوشت: ۷۰ سال پیش یک دولت ملی در ایران با کودتای مورد حمایت آمریکا و انگلیس، سرنگون شد.

وی حمایت از دیکتاتورها، مداخله در امور داخلی کشورها، سرکوب جنبش‌های آزادیخواهانه و سازماندهی و طراحی کودتا‌ها را از اصول و پایه‌های سیاست‌های آمریکایی و انگلیسی خواند که به کرات توسط این کشور‌ها تکرار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: