April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۷۳۸
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
بیگی نژاد گفت: در نیمه دوم امسال بازار آرامی چشم انتظار متقاضیان مسکن خواهد بود و با تمهیدات دولت در حوزه نهضت ملی مسکن بازار پر رونقی را در پیش خواهیم داشت.

بازار آرامی در نیمه دوم سال چشم انتظار متقاضیان مسکن است

بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک گفت: با توجه به تصمیم دولت در خصوص بهبود وضعیت بازار مسکن و همچنین اهداف پیاده سازی شده در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن از جمله اختصاص اراضی برای پروژه‌ها شاهد رونق در بازار مسکن خواهیم بود، اما در این شرایط دولت باید به تمامی بخش‌ها از جمله باقت‌های فرسوده هم در این حوزه توجه کند.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، در صورتی که عرضه و تقاضا در بازار مسکن کنترل شود می‌توان امید داشت که این بازار هم به سمت رونق هدایت شود از سوی دیگر در صورتی که دولت به بافت‌های فرسوده توجه کند و طبق یک برنامه ریزی جامع بتواند انگیزه را برای سازندگان و مالکان جهت نوسازی بافت‌های فرسوده فراهم کند در نیمه دوم سال بازار پر رونق‌تر در مسکن را شاهد خواهیم بود.

او می‌گوید: بازار مسکن در نیمه دوم سال به طور معمول آرام‌تر است و در صورتی که دولت بتواند با برنامه ریزی و همچنین تکمیل و تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن شرایط را بهتر کند بازار خوبی در انتظار متقاضیان خواهد بود.

بیگی نژاد در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای خرید مسکن مناسب است گفت: مردم نباید منتظر باشند که بازار مسکن آرام می‌شود چراکه بازار مسکن از سایر بازار‌های موازی دیگر تاثیر می‌گیرد بنابراین متقاضیان باید هر لحظه نیاز مسکنی خود را پاسخ دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: