April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۷۵۷
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
جلسه مشترک مدیرعامل مخابرات استان کرمان و رئیس شعبه بیمه دانا در این شهر، با هدف تقویت همکاری‌های بیمه‌ای برگزار شد.

نشست مشترک شرکت مخابرات استان کرمان با بیمه دانا

به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در این مراسم حسین کرچیان رئیس شعبه کرمان ضمن ابراز خشنودی از عقد قرارداد بین بیمه دانا و اداره کل مخابرات، همکاری‌های متقابل و گسترش فعالیت‌ها در جهت صدور سایر بیمه‌های اموال و اشخاص از جمله رشته‌های اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت، عمر و پس‌انداز و همچنین جذب حداکثری رشته‌های مذکور به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ارائه خدمات بهینه به بیمه‌شدگان را خواستار شد.

 

در این مراسم مهندس حسن آذری نصرآبادی مدیر عامل مخابرات استان کرمان نیز در خصوص همکاری‌های متقابل و تعاملات لازم جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بیمه‌شدگان مطالبی عنوان کرد و در ادامه، خواستار گسترش همکار‌های فی‌مابین در اجرای هر چه بهتر قرارداد‌های جدید شد.

 

در پایان این نشست، حاضرین به بیان دغدغه‌ها، سوالات، مشکلات و پیشنهادات خود درخصوص اجرای بهتر این قرارداد و به منظور رضایتمندی و اثربخشی بیشتر پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: