برای دومین بار، پرچم بانک در ارتفاع ۵۶۱۰ متری به اهتزاز درآمد؛
کد خبر: ۴۰۰۷۹۲
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
تیم کوهنوردی بانک کارآفرین برای دومین بار به قله دماوند صعود کرد و پرچم بانک را در ارتفاع ۵۶۱۰ متری به اهتزاز درآورد.

صعود تیم کوهنوردی بانک کارآفرین به بلندترین قله آتشفشانی آسیا

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، روز جمعه ۲۴ مردادماه سال جاری، تیم ۸ نفره کوهنوردی بانک کارآفرین با هدف فتح بلندترین قله آتشفشانی آسیا به دماوند اعزام و موفق شد ظهر روز بعد به ارتفاع ۵۶۱۰ متری این قله صعود کند.

این برای دومین بار است که پرچم بانک کارآفرین بر فراز بلندترین کوه ایران به اهتزاز درمی‌آید. تیم کوهنوردی بانک پیش از این یکبار در تیرماه سال گذشته به دماوند صعود کرده و این افتخار را تقدیم روح کارکنان از دست رفته خود بر اثر کرونا کرده بود.

 

تیم کوهنوردی بانک کارآفرین با حضور محمود الماسی‌پور، رامیار امجدی، معصومه غفاری، الهام احمدی، محمد محمدی، حسین شاهسواری، حامد خوشبو و مجتبی ربیع‌پور، متشکل از کارکنان شعب و ستاد است که با هدف ترویج روحیه ورزشکاری، اهمیت به سلامتی و تندرستی و توسعه فرهنگ مشارکت ایجاد شده است و به شکل منظم فعالیت می‌کند.

دماوند بلندترین قله خاورمیانه و دارای مناظر منحصر به فرد طبیعی است، به همین دلیل صعود به آن همواره در خاطر کوهنوردان باقی می‌ماند. از جمله این مناظر می‌توان به آبشار یخی با ۷ متر ارتفاع و ۳ متر قطر اشاره کرد که هرگز آب نمی‌شود و از این حیث در دنیا بی‌نظیر است. داشتن یخچال‌های طبیعی متعدد، پوشش گیاهی و جانوری متنوع و مناظر طبیعی زیبا باعث شده سالانه صد‌ها نفر با هدف فتح این قله راهی دماوند شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: