April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۸۳۷
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
رئیس اداره بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه رازی، این شرکت را در بازطراحی و طراحی بیمه‌نامه‌های مهندسی نوآور و پیش‌رو دانست و گفت: در سال‌های اخیر با وجود تحریم و افزایش نرخ تورم، بیمه‌های جدید بیمه رازی جایگاه مناسبی را در صنعت از آن خود کرده‌اند.

رازی پیش‌رو در طراحی بیمه‌نامه‌های جدید مهندسی

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نسرین طالبی- رئیس اداره بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه رازی که مهمان هفتادودومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، رمز موفقیت در رشته مهندسی را علاقه دانست و خاطرنشان کرد: افرادی در رشته مهندسی و انرژی موفق هستند که به این رشته و پیشرفت علاقه داشته باشند، زیرا تنها با علاقه کسب علم، مهارت و تجربه محقق خواهد شد.

او ادامه داد: رشته مهندسی و انرژی دارای زیررشته‌های بسیاری است که برای درک بهتر هر کدام از رشته‌ها باید زمان بسیاری در نظر گرفت و هر کدام از زیررشته‌ها دارای نکات و ریزه کاری‌های خاص به خود است.

طالبی یادآور شد: رشته مهندسی و انرژی بسیار تخصصی است و بر خلاف دیگر رشته‌ها محاسبات آن باید به صورت دستی انجام شود و اگر شخصی با رشته آشنایی کاملی نداشته باشند، توان پاسخگویی به لحظه و ارائه مشاوره دقیق به بیمه گذار را از دست خواهد داد.

رئیس اداره بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه رازی، ادامه داد: در حال حاضر افزایش نرخ تورم و اعمال تحریم‌ها، رشته مهندسی و انرژی را با چالش‌هایی همراه کرده که از آن‌ها می‌توان به کاهش میزان ساخت و ساز، افتتاح کارخانجات صنعتی و سرمایه گذاری در پروژه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد.

او با اشاره به موارد مطرح شده، تصریح کرد: در سال‌های اخیر حجم ارائه بیمه نامه‌های مهندسی و انرژی برای پروژه‌های جوان به شدت کاهش یافته و پروژه‌های در حال بهره‌برداری جایگاه پروژه‌های جدید شده که این موضوع میزان ریسک بیمه نامه را افزایش داده است.

طالبی تاکید کرد: در صنعت بیمه بسیاری از بانک‌ها وارد شده و شرکت بیمه تاسیس کرده‌اند و این موضوع در جذب بیمه نامه پروژه‌ها رقابت شرکت‌های بیمه را از بین برده و این موضوع به دلیل آن است که بانک‌ها، فرآیند انتخاب بیمه گر را حذف و در پروژه‌های بزرگ، شرکت بیمه زیرمجموعه خود را به عنوان بیمه گر انتخاب می‌کنند.

رئیس اداره بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه رازی، تاکید کرد: بیمه رازی در این شرایط نوآوری را در دستور کار خود قرار داد و بیمه‌نامه‌هایی همچون بیمه تجهیزات الکترونیکی و شکست گریبکس خودرو را به بازار معرفی کرد که هر دو طرح خرووجی مناسبی را عاید شرکت کرده‌اند.

طالبی افزود: طرح شکست گیربکس خودرو، با استقبال مخاطب همراه شد، اما اگر شعب استانی توجه ویژه‌ای به این طرح داشتند، طرح مذکور آورده بسیار قابل توجهی برای شرکت داشت.

او با بیان اینکه رشته مهندسی ظرفیت معرفی بیمه‌نامه‌های جدیدی به صنعت بیمه دارد، گفت: یکی از معضلات صنعت بیمه خداحافظی همکاران بعد از کسب تجربه است، و این موضوع عاملی شده تا شعب استانی آنطور که باید عمل نکنند و حجم قابل توجهی از فرآیند در ستاد شرکت‌ها انجام شود.

رئیس اداره بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه رازی ادامه داد: همکاران شعب استانی باید تحت نظر ستاد آموزش‌های لازم را ببینند و خود را مشاور بیمه گذار بدانند و زمانی می‌توان مدعی شد که یک فرد، در رشته مهندسی متبحر است که بار‌ها و بار‌ها یک بیمه نامه را بررسی، تحلیل، نرخ دهی و صادر کرده باشد.

طالبی در انتها تاکید کرد: ستاد نباید به جای شعب، فعالیت کند و شعب نباید در مراحل مشاوره، نرخ دهی و صدور بیمه نامه مهندسی به ستاد وابسته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: