کد خبر: ۴۰۱۰۶۱
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
مدیرعامل بانک دی در دومین روز از هفته دولت در نشست سراسری با رؤسای شعب سراسر کشور موفقیت‌ها، دستاوردها و عملکرد این بانک را مرهون تزریق روحیه خودباوری و حرکت در مسیر تحقق شعار «ما می‌توانیم» دانست.

حرکت بانک دی در مسیر تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در نشست سراسری رؤسای شعب سراسر کشور که در دومین روز از هفته دولت جمعه سوم شهریور و با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد و رؤسای شعب سراسر کشور برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، با اشاره به اقدامات انجام شده در بانک گفت: بانک دی با تأسی از دولت سیزدهم و با کار و تلاش شبانه‌روزی حتی در روز‌های تعطیل، در یک سال گذشته اقدامات حیاتی و مطلوبی را برای تغییر وضعیت خود رقم زده که می‌توان گفت عملکرد بانک نمونه و نمود واقعی شعار «ما می‌توانیم» است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با اشاره به نشست ماهانه رئیس کل محترم بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها بمناسبت هفته دولت گفت: بانک دی در راستای تاکید رییس کل محترم بانک مرکزی بر ضرورت تسهیل در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به آحاد جامعه همچنان که در ماه‌های گذشته در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد صف نوبت مبادرت به پرداخت این نوع تسهیلات کرده است، در هفته دولت نیز با نگاه ویژه به مراجعین، به شرط تکمیل پرونده از سوی متقاضیان، در کمتر از ۲۴ ساعت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و ازدواج را پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با همت جمعی رؤسای شعب تکالیف بانک در ارائه تسهیلات قانون جهش مسکن نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به صورت مطلوب انجام شود.

علیرضا قیطاسی با اشاره به استقرار میز‌های خدمت در هفته دولت در شعب بانک دی تاکید کرد: امسال نیز مانند سال گذشته در تمامی شعب بانک دی علاوه بر افزایش ساعت کاری شعب در هفته دولت، با طراحی میز خدمت اختصاصی، تمامی مراجعین می‌توانند به صورت مستقیم با رؤسای شعب در ارتباط باشند.

مدیرعامل بانک دی تحکیم و توسعه ارتباطات با جامعه هدف بنیاد شهید را از مهم‌ترین اقدامات بانک دانست و تاکید کرد: با حمایت‌های معاون رئیس جمهور و ریاست محترم بنیادشهید و امور ایثارگران، امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد با زیرمجموعه‌های بنیاد شهید و انتقال حقوق ۳۹۰ هزار نفر از حقوق‌بگیران بنیاد شهید به بانک دی هستیم.

وی افزود: وظیفه همکاران شعب و میز‌های خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید با صبوری، ایثار و احترام ویژه به درخواست‌ها این قشر معزز رسیدگی کنند.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال جاری در بانک گفت: امروز برای اولین بار در بانک دی شاهد آن هستیم که با پیاده‌سازی سیاست جانشین‌پروری، تصدی مدیریت تمامی شعب و میز‌های خدمت بانک در دست جوانان مستعد بانک قرار گرفته و این به معنای آن است که بدنه بانک به بلوغ سازمانی و توانمندی بهینه برای مدیریت بانک دست یافته و نتیجه این جوانگرایی نیز در عملکرد مثبت شعب طی ۵ ماه گذشته نمود پیدا کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: تکریم مشتریان، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مطالباتی بانک، پرستاری مشتریان و بازاریابی مناسب خدمات و محصولات بانک برای بهبود ترکیب سپرده‌ها مهمترین وظیفه روسای شعب است که باید در رأس امور قرار گیرد.

در ابتدای این نشست نیز که با حضور تمامی رؤسای شعب تهران و ارتباط غیرحضوری با رؤسای شعب استان‌ها برگزار شد، امجد خضری معاون شعب، نوش‌آفرین مؤمن‌واقفی، معاون فناوری اطلاعات، حسین دهقان، رییس اداره اعتبارات و اعتبارسنجی، امانداد، سرپرست مدیریت امور سرمایه انسانی و جواد افتخاری، رییس کارگروه‌های بازاریابی به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست تعدادی از رؤسای شعب به نمایندگی از سایرین به طرح سوالات خود در موضوعات مختلف پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: