April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۰۷۳
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از جام جهانی ۲۰۲۳، به مصاف تیم ملی برزیل رفت.

جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳/ کوارتر سوم: ایران ۴۶ - ۸۲ برزیل

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت ۱۳:۱۵ امروز (شنبه - ۴ شهریور ۱۴۰۲)، در نخستین بازی خود از جام جهانی ۲۰۲۳، در اندونزی به مصاف برزیل رفت.

ترکیب ایران:
متین آقاجان‌پور، جلال آقامیری، پیتر گیرگوریان، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی

ترکیب برزیل:
برونو کابوکلو، لئوناردو میندل، یاگو سانتوس، تیم سوارس و رائول نتو توگن

*کوارتر نخست: ۳۳ - ۱۲ برزیل

با شروع بازی تیم ملی برزیل با درخشش «کابوکلو» ۶ امتیاز متوالی را به دست آورد تا نهایتا دو امتیاز نخست ایران را پیتر گیرگوریان کسب کند. کابوکلو ۶ امتیاز دیگر را برای برزیل به دست آورد تا در امتیاز ۱۲ - ۴، هاکان دمیر تقاضای وقت استراحت کند. دفاع زون برزیلی‌ها حملات ایران را یکی پس از دیگری ناکام گذاشت تا با بالا رفتن ترن‌اور‌ها شاگردان دمیر، در ضد حملات «نتو توگن» و «کابوکلو» برزیل را با ۲۱ پیش بیندازند.

حامد حدادی در کوارتر نخست نیمکت نشین بود و بازی نکرد.

کوارتر دوم: ایران ۲۵ - ۵۷ برزیل

با شروع کوارتر دوم بازی، حامد حدادی جایگزین میثم میرزایی شد تا دفاع زیر سبد ایران بهتر شود که با این حال، برزیلی‌ها به واسطه پرتاب‌های پیرامونی خود همچنان تیم برتر میدان بودند تا ۴۳ - ۱۷ پیشی بگیرند. دفاع ۳ - ۲ ایران از اواسط کوارتر دوم عملکرد دفاعی ایران را بهبود بخشید. دو دقیقه مانده به پایان کوارتر دوم، درخشش «میندل» و «سانتوس» برزیل را به امتیاز ۵۴ رساند تا دمیر بار دیگر برای ایران تقاضای وقت استراحت کند. کوارتر دوم نیز ۲۴ - ۱۳ به سود برزیل پایان یافت تا بازی در نیمه نخست ۵۷ - ۲۵ به سود برزیل پایان یابد.

کوارتر سوم: ایران ۴۶ - ۸۲ برزیل

در فاصله ۷ دقیقه و ۵۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، «رائول نتو توگنی» گارد تیم برزیل دچار مصدومیت شدید شد تا از بازی خارج شود. بهترین بازیکن ایران در این کوارتر حامد حدادی بود که با پرتاب سه امتیازی و پاس گل‌های خود، ۱۲ امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد. متین آقاجان‌پور در این کوارتر به امتیاز ۱۱ رسید تا به نخستین بازیکن ایران با امتیاز دو رقمی در این دیدار تبدیل شود. بهترین عملکرد شاگردان دمیر نیز در کوارتر ثبت شد، اما باز هم برزیلی‌ها ۲۵ - ۲۱ پیروز این کوارتر شدند و برزیل در مجموع ۸۲ بر ۴۶ از ایران پیش بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: