کد خبر: ۴۰۱۱۵۵
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
هدف گوگل از افزایش شفافیت تبلیغات در اتحادیه اروپا، تطابق با قوانین محتوای آنلاین این اتحادیه، موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) است.

تعهد گوگل به افزایش شفافیت تبلیغات در اتحادیه اروپا

به نقل از Reuters، شرکت آلفابت اعلام کرد که گوگل اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات هدفمند به کاربران اروپایی ارائه خواهد کرد و دسترسی محققان به اطلاعات عملکرد محصولاتش را افزایش خواهد داد.

هدف گوگل از این اقدامات، تطابق با قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا، موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) است. سختگیری قوانین جدید اتحادیه اروپا، برای شرکت‌های بزرگی، چون متا، مایکروسافت، توییتر، پینترست، اسنپ، ویکی‌پدیا، زالاندو و علی بابا به دلیل تعداد زیاد کاربرانشان بیشتر است.

این قوانین که از روز جمعه ۲۵ اوت، اجرایی شدند، از شرکت‌ها می‌خواهند، درباره نحوه مقابله با سوءاستفاده جنسی از کودکان و اخبار جعلی، فرآیند‌های الگوریتمی، ربات‌ها و تبلیغات هدفمند خود و حذف محصولات غیرقانونی، خطرناک یا تقلبی فروخته‌شده در پلتفرم‌هایشان، شفاف‌سازی کنند.

لوری ریچاردسون، معاون گوگل در بخش اعتماد و ایمنی، در پستی وبلاگی نوشت: «مرکز شفافیت تبلیغات به منظور رعایت مقررات خاص اتحادیه اروپا، امکان جست‌وجوی تبلیغ‌کنندگان در تمام پلتفرم‌های خود را فراهم خواهد کرد و اطلاعات اضافی درباره هدف‌یابی تبلیغات ارائه‌شده در محصولات خود ارائه می‌دهد.»

وی همچنین افزود: «ما دسترسی به داده‌ها برای محققانی که به دنبال آگاهی بیشتر از نحوه عملکرد سرویس‌هایی، چون جستجوی گوگل، یوتیوب، گوگل مپ و گوگل پلی و خطرات محتوای سیستمی در اتحادیه اروپا هستند را افزایش خواهیم داد.»

این غول فناوری آمریکایی همچنین تصمیمات خود برای تعدیل محتوا را شفاف‌تر می‌کند، راه‌های مختلفی را برای تماس با شرکت و به‌روزرسانی فرآیند‌های گزارش‌دهی و تجدیدنظر در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مرکز شفافیت جدیدی ایجاد می‌کند تا به اطلاعات مربوط به خط‌مشی‌های آن دسترسی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: