April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۲۰۷
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در قالب طرح خود مالکی ۱۴ تفاهم نامه برای ساخت مسکن کارکنان صنایع منعقد شد که از این تعداد ۸ شهرک کلنگ زنی شده است

آغاز واگذاری زمین برای ساخت مسکن کارکنان و صنایع کشور در قالب تفاهم نامه

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای طرح جهش تولید مسکن و همچنین در قالب انعقاد تفاهمنامه با دستگاه‌های مختلف برای ساخت مسکن امروز ۱۴ تفاهم‌نامه همکاری با واحد‌های صنعتی کشور در راستای طرح همیار صنعت برای تامین مسکن کارگران و کارکنان این واحد‌ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از این برخی از دستگاه‌ها برای واگذاری اراضی مقاومت می‌کردند که مقرر شد از طریق واگذاری اراضی این دستگاه‌ها در قالب خود مالکی اقدام به ساخت مسکن کنند مالکی گفت: از ۱۴ تفاهم‌نامه منعقد شده ۸ مورد این شهرک‌ها در مرحله کلنگ‌زنی هستند. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در مجموع پیش‌نویس ۳۰ تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن و واحد‌های صنعتی که ظرفیت مشارکت در ساخت مسکن برای کارکنان خود را دارند، تنظیم شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: