کد خبر: ۴۰۱۳۱۳
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
همزمان با هفته دولت، پروژه مسکونی ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرعامل بانک مسکن افتتاح شد.

افتتاح مجتمع مسکونی ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان با حضور مدیرعامل بانک مسکن

به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ در این آیین افتتاح، مدیرکل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان، شهردار زاهدان، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن، مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و مدیر شعب بانک مسکن نیز حضور داشتند.

مجتمع مسکونی بهارستان ساخته شده با طراحی منحصر به فرد و بهره‌گیری از فناوری روز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن، در زمینی به وسعت حدود سه هکتار با ۱۱ بلوک و ۷ طبقه و زیربنای مسکونی ۴۱۴۱۲ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع که در تقاطع بلوار انقلاب اسلامی و بلوار امام خمینی (ره) شهر زاهدان واقع شده است؛ علاوه بر امکانات پیشرفته ساختمانی، دارای فضای فرهنگی- تجاری با زیربنای ۸۰۰ متر مربع برای استفاده شهروندان است.

در این مراسم همچنین کلید اولین واحد مسکونی این پروژه به مالک آن تحویل داده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: