کد خبر: ۴۰۱۴۴۱
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
0
از مجموعه کمیک موشن "قهرمان مهران" با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه کمیک موشن «قهرمان مهران»

در این مجموعه که با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله تولید شده، بخش‌هایی از زندگینامه فرمانده گردان ۴۱۶ لشکر ۴۱ ثارالله شهید احمد شول روایت شده است. شهیدی که حاج قاسم در رابطه با وی عنوان قهرمان مهران و فاتح قلاویزان را به کار برده است.

حسین باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در این آئین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص روایت زندگی شهدا با زبان هنر گفت: مجموعه موشن کمیک قهرمان مهران با هدف آشنایی نسل جدید با رشادت‌های شهدا لشکر ثارالله در دفاع مقدس در مرکز متنای سپاه ثارالله و با همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تولید شده است.

گفتنی است در دو بخش اول مجموعه کمیک موشن قهرمان مهران، به ماجرای فتح قلاویزان و عملیات فتح تپه شهدای سنندج به فرماندهی سردار شهید احمد شول پرداخته شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: