April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۷۴
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
دکتر خورسندیان تاکید کرد: در دولت سیزدهم تاکنون، پیشرفت چشمگیری در شاخص های عملکردی این بانک به چشم می خورد و شاخص هایی همچون گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ۲۲۵ درصد رشد، وصولی ۱۲۴ درصد، میزان پرداخت ها ۹۲ درصد و صدور ضمانتنامه های ریالی نیز ۸۹ درصد، رشد داشته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: در دولت سیزدهم شاخص های عملکردی این بانک همچون گشایش اعتبارات اسنادی و وصول مطالبات، رشد چشمگیری داشته است

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان که به اتفاق هیأتی متشکل از بیژن اسدی عضو هیأت مدیره، شهاب گرجی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات، عباس شوقانی معاون راهبری شعب و توسعه کسب و کار، افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان این بانک روز شنبه یازدهم شهریورماه به استان سمنان سفر کرده بود، در دیدار با کارکنان مدیریت استانی این بانک، ضمن تقدیر از تلاش‌های آنان اظهار داشت: این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه تولید و اشتغال کشور همواره در سخت‌ترین شرایط از جمله شرایط تحریم نیز دست از حمایت طرح‌های تولیدی و صنعتی کشور برنداشته است و علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشته به عنوان مشاور و شریک تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور همواره حضوری مؤثر داشته و طرح‌های بسیاری با تسهیلات این بانک در نقاط مختلف کشور به افتتاح و بهره برداری رسیده اند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از عملکرد بانک در مورد پرداخت تسهیلات از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ تصریح کرد: در مجموع هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال از محل محل منابع بند الف تبصره ۱۸ به طرح‌های مختلف صنعتی این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: برای ۱۵ طرح صنعتی در این استان که در سفر ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار گرفته اند، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال مصوب و در حال پرداخت می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت به کارگیری اصول بانکداری اسلامی در بانک‌ها و مؤسسات مالی کشور، بیان داشت: بانک صنعت و معدن به عنوان بانکی پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی، اهتمام خود را بر اجرا و انطباق عملیات بانکی بر اساس موازین بانکداری اسلامی قرار داده و در مراسم افتتاحیه سی و سومین همایش بانکداری اسلامی در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن همواره با ارائه ایده‌های نو و برنامه‌های مدون، گام‌های مؤثری در جهت ارتقاء بهره وری و کارایی در تمام شاخص‌های عملکردی برداشته است تا زمینه رضایتمندی تمامی مشتریان فراهم شود.

وی در این دیدار به اهمیت جذب منابع به خصوص منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه بیشتر اشاره کرد وی افزود: اولویت و هدف بانک در حوزه تخصیص منابع مبتنی بر دانش بنیان بودن، صادرات محور بودن و اشتغال زایی بیشتر است و باید از ظرفیت‌های بانک در جهت تقویت تولید داخل و توسعه و رونق اقتصادی کشور بهره جست.

بیژن اسدی عضو هیات مدیره نیز ضمن قدردانی از عملکرد مدیر استانی این بانک، عنوان کرد: استان سمنان دارای ظرفیت خوبی برای توسعه صنعتی و معدنی بیشتر است.

وی افزود: تامین نیروی انسانی، مسایل معیشتی همکاران و بهبود وضعیت آنان یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد بانک است که پیشنهادات و نقطه نظرات آنان در این خصوص می‌تواند راهگشا باشد.

وی از کارکنان این بانک در استان سمنان خواست، تعامل مناسب خود با مشتریان را حفظ کنند و با هم افزایی بیشتر و در قالب یک کار تیمی موفق به نیاز‌ها و درخواست‌های آنان پاسخ دهند و مشتری محوری را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه شهرام بذرافشان به ریاست شعبه گرمسار و مهدی کاشانیان به ریاست شعبه شاهرود این بانک منصوب شدند و مراسم معارفه آنان برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: