April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعاونی‌های مسکن‌ساز و خدمات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های سرمایه‌گذاری در مسکن و خانه بسیار متنوع شده و به همین دلیل تعاونی‌های معتبر بسیار محبوب شده‌اند.

منطقه 22 تهران که از جمله مناطق تازه‌ساز، پیشرفته و با آب‌وهوای فوق‌العاده است، دارای شرایطی مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

به همین دلیل در این مقاله سعی کرده‌ایم به بررسی منطقه 22، معتبرترین تعاونی منطقه 22، ویژگی تعاونی‌های معتبر و.... بپردازیم. تا شما همراهان گرامی بتوانید به راحتی یک تعاونی معتبر را انتخاب نمایید.

اگر تمایل به شناخت پروژه‌های معتبر نیز دارید، می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعاونی‌های مسکن‌ساز و خدمات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است

معرفی منطقه 22

منطقه 22 یکی از بزرگترین مناطقی است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این منطقه به لحاظ گردشگری و تفریحی از اهمیت خاصی برخوردار است.

منطقه 22 از بخش شمالی با کوهستان البرز مرکزی، از شرق با حریم رودخانه کن، از جنوب با آزادراه تهران-کرج و از غرب نیز با جنگل‌های دست کاشت وردآورد محدود می‌شود.

همچنین این ناحیه، از نظر گردشگری و رفاهی دارای مراکز تفریحی-رفاهی، پارک‌های جنگلی، مراکز خرید متنوعی می‌باشد. از جمله امکانات و جاذبه‌های این منطقه می‌توان به؛ پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه چیتگر و... اشاره کرد.

منطقه 22 از نظر رشد اقتصادی طی یک دهه اخیر روندی صعودی داشته است و هم اکنون نیز دارای شرایطی بسیار عالی می‌باشد. یکی از دلایل رشد اقتصادی این منطقه، فعالیت تعاونی‌های مسکن‌ساز می‌باشد.

به دلیل تاثیر زیادی که تعاونی‌ها بر پیشرفت این منطقه داشته‌اند، ما در این مقاله به بررسی معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 پرداخته‌ایم تا بتوانید به راحتی تعاونی مناسب را انتخاب نمایید.

ویژگی تعاونی‌های معتبر در منطقه 22 تهران

همانطور که اشاره کردیم تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 شروع به فعالیت کرده‌اند که شناخت ویژگی‌های تعاونی معتبر به ما کمک می‌کند تا بتوانیم معتبرترین تعاونی را برای انجام سرمایه‌گذاری در منطقه 22 انتخاب کنیم.

از جمله ویژگی‌های تعاونی معتبر در این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن مجوز رسمی از طرف اداره انبوه سازان
  • رضایت سهام داران
  • دارا بودن برنامه زمان‌بندی شفاف برای پیشبرد کار
  • داشتن هدف مشخص برای فعالیت
  • داشتن تعهد نسبت به ارائه خدمات عالی و تضمینی
  • بهره بردن از به روز ترین و بهترین طرح‌ها در اجرای ساختمان‌ها و برج‌ها
  • داشتن همکاری با سازمان‌ها و مراکز حرفه‌ای
  • تنظیم قراردادهای حرفه‌ای

موارد بالا از جمله ویژگی‌های تعاونی‌های معتبر می‌باشد که توجه به آنها می‌تواند به شما در انتخاب یک تعاونی معتبر در منطقه 22 بسیار سودمند باشد. در واقع تعاونی‌های معتبر حتی علاوه بر موارد فوق، سعی بر آن دارند تا خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند.

تعاونی‌های مسکن‌ساز و خدمات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است

معتبرترین تعاونی منطقه 22 کدام است؟

سرمایه‌گذاران اهمیت زیادی برای اعتبار تعاونی‌ها قائل هستند. تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 در حال فعالیت می‌باشند. در این بخش به معرفی برخی از معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 می‌پردازیم:

1_ تعاونی فرتاک

از جمله برترین تعاونی‌های منطقه 22 است که به دلیل داشتن تعهد در اجرای برنامه زمانی، به یکی از محبوب‌ترین تعاونی‌های منطقه بدل شده است. تعاونی فرتاک اکثر پروژه‌هایش را در منطقه 22 اجرا نموده است.

فرتاک در سال 1399 به شماره ثبت 572933، با مدیریت مهندس مهدی کاویانی تاسیس شده است و تا بحال ساخت پروژه‌های زیادی از جمله؛ افق فرتاک، فراز، برج‌های دوقلو و... را رقم زده است.

2_ تعاونی عرش گستر همت             

یکی از تعاونی‌های مسکن است که به طور گسترده در حوزه برج‌های تجاری، اداری، مسکونی و... فعالیت داشته است. این تعاونی در سال 1398 تاسیس شده است و طی این مدت پروژه‌های زیادی را اجرا کرده است.

برج پزشکان 1، برج پزشکان 2، پروژه گرمدره و... از جمله پروژه‌هایی هستند که تحت نظارت تعاونی عرش گستر همت ساخته شده‌اند.

3_ تعاونی نامی اریکه پارسیان

این تعاونی در سال 1389 به شماره ثبت 383880 تاسیس شده است. تعاونی اریکه پارسیان توانسته است، ایفای نقش خوبی در ساخت‌وساز و همچنین توسعه منطقه 22 داشته باشد.

استفاده از تکنولوژی‌ روز، فناوری‌های مدرن، اهمیت دادن به نیروی متخصص ایرانی و... از جمله اهداف این تعاونی می‌باشد. همچنین، مروارید 1 و 2، پروژه میلان و... از جمله پروژه‌های این تعاونی است.

4_ تعاونی ابنیه آکام

تعاونی ابنیه آکام در سال 1396 تحت مدیریت مهندس پرهیزکار تاسیس شده است. هدف این تعاونی آبادانی با بهره‌مندی از مهندسان مجرب، افراد توانمند و... است.

از جمله پروژه‌هایی که توسط این تعاونی طراحی و ساخته شده‌اند، می‌توان به نارنجستان 1، 2، 3 و 4 اشاره کرد.

5_ تعانی ابنیه همت

این شرکت در سال 1391 به عنوان یک تعاونی تاسیس شد و توانسته طی این 9 سال به یکی از موفق‌ترین تعاونی‌‌های منطقه تبدیل شود.

پروژه‌های لکسون، فرزانگان، البرز، الوند، زاگرس و... جزو پروژه‌های اجرایی تعاونی ابنیه همت می‌باشند.

6_ تعاونی مسکن مهرآفرین

این تعاونی در ساخت پروژه‌های بسیار زیادی شرکت داشته است. از جمله فعالیت‌های این تعاونی می‌توان به: شهرک شهید باقری، پروژه آسمان و در حال حاضر نیز به برج برلیان اشاره کرد.

7_ تعاونی مسکن شهید همت

این تعاونی در سال 1370 تاسیس شده است و تاثیر زیادی در توسعه منطقه 22 دارا می‌باشد. پروژه آرتمیس، پاسارگاد 1، پاسارگاد 2، سرو و... از جمله پروژه‌های تحت نظر و مدیریت این تعاونی می‌باشند.

8_ تعاونی بتاجا

این تعاونی درسال 1377 و به شماره ثبت 7868 تاسیس شده است. پروژه‌های این تعاونی در پهنه‌های A  و B  اجرا شده‌‌اند که در بخش شمالی بزرگراه حکیم قرار گرفته‌اند.

مجتمع ورزشی پامچال، ارکیده، برج‌های G و... از جمله پروژه‌های این تعاونی هستند.

9_ تعاونی مسکن فراگستر امید یاران

این تعاونی نیز از تعاونی‌های معتبر منطقه 22 می‌باشد و به نام تعاونی لشگر 27 نیز شناخته شده است. به علت سابقه و رزومه درخشان هیئت مدیره این تعاونی به یکی از تعاونی‌های مطمئن بدل شده است.

تعاونی امید یاران پروژه 200 واحدی شهید همدانی در مروارید شهر را در دست ساخت دارد که در مراحل پایانی کار می‌باشد.

10_ تعاونی شمیم رحمت

تعاونی شمیم رحمت در سال 1393 با شماره ثبت 458302 تاسیس شده است و نقش زیادی در ساخت‌وساز، آبادانی و توسعه منطقه 22 ایفا کرده است.

شمیم رحمت فاز 2 و  شمیم رحمت فاز 3 از جمله پروژه‌های این تعاونی هستند که دارای امکانات بسیاری همانند؛ روف گاردن، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، سیستم تنظیم نور هوشمند و.. می‌باشند.

تعاونی‌های مسکن‌ساز و خدمات آن‌ها بسیار حائز اهمیت است

بهترین پروژه‌های منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری

همانطور که در قسمت فوق مشاهده نمودید، تعاونی‌های زیادی در منطقه 22 در حال فعالیت می‌باشند. این تعاونی‌ها در نقاط مختلف منطقه 22 پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده‌اند.

افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند، بهتر است که در ابتدا تعاونی معتبر را پیدا کنند تا بتوانند از آن طریق اقدام به خرید نمایند.

برج افق فرتاک، فراز، برج‌های دو قلو، پروژه نارنجستان، ارکیده، الوند و... از جمله پروژه‌های معتبری هستند که در منطقه 22 واقع شده‌اند. این پروژه‌ها توسط تعاونی‌های معتبری ساخته شده‌اند که شما می‌‌توانید، اقدام به پیش‌خرید آپارتمان از آنها نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: