April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۹۳
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
برای اولین‌بار با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق فرستنده رادیو در نجف و کربلا راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی فرستنده رادیو در نجف و کربلا با مجوز کشور عراق

فرزاد امانی، مدیرکل تولید و فنی معاونت صدای رسانه ملی با اعلام این خبر که برای اولین‌بار فرستنده مستقل رادیویی با مجوز رسمی وزارت اتصالات کشور عراق راه‌اندازی شده، گفت: زائران می‌توانند رادیو اربعین را در کربلا از موج ۹۰.۹ مگاهرتز و در نجف یعنی ابتدای مسیر پیاده‌روی از موج ۹۰.۵ بشنوند.

امانی ادامه داد: صدای رادیو در شهر‌های نجف، کربلا و بخش‌هایی از مسیر کشور عراق قابل دریافت است. پیشتر این مجوز به ما داده نشده بود.

به گفته وی، اداره کل تولید و فنی معاونت صدا جهت پوشش رسانه‌ای راهپیمایی اربعین با راه‌اندازی سه استودیوی رادیویی در کربلای معلی و دو استودیوی پرتابل رادیویی در طول مسیر نجف تا کربلا (موکب حضرت معصومه (س) و عمود‌های مسیر) در کوتاهترین زمان وظیفه پخش برنامه‌های شبکه‌های رادیویی اربعین، جوان، ایران، معارف، سلامت و تهران و ضبط و ارسال برنامه‌های ویژه موکب‌های ایرانی مستقر در کربلا و ضبط برنامه‌های مراکز استان‌های صداوسیمای کشور را تا ۱۵ شهریور برعهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: