April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۹۶
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
شورا‌های پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر با ۷ فیلم سینمایی و غیرسینمایی موافقت کردند.

۷ فیلم پروانه ساخت گرفتند/«محمد رسول» و «نابرادر» پروانه ساخت گرفتند

شورا‌های پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر با ۴ فیلم‌نامه سینمایی و ۳ فیلم‌نامه غیرسینمایی موافقت کردند.

فیلم‌نامه‌های سینمایی «نابرادر» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم‌زاده، «نفس خور» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی محمد مهدی کارت و نویسندگی محمد مهدی کارت و رضا بهاروند، «نقطه صفر زمین» به تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد، کارگردانی و نویسندگی امیرعباس ربیعی، «گمشده» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی، کارگردانی و نویسندگی مریم برزگر موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی سازمان سینمایی را اخذ کردند.

همچنین فیلم‌نامه مستند «دکتر پری» به تهیه‌کنندگی پرهام جعفری، کارگردانی و نویسندگی غلام حسن هدایت، فیلم‌نامه‌های بلند داستانی، «محمد رسول» به تهیه‌کنندگی علی کریمی جلال، کارگردانی حسین عموئی تبریزی و نویسندگی تیرخش علی کیایی و محمد دولت آبادی و «دایا» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی و نویسندگی الهام السادات حسینی موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی را دریافت کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: