April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۶۹۷
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه قرارداد تسهیلاتی ۲۷۸ هزار و ۷۷۳ واحد به مبلغ ۹۶ هزار و ۱۱۲ میلیاردتومان در آن بانک منعقد شده است از پرداخت بیش از ۸۴ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان خبر داد.

قرارداد تسهیلاتی بیش از ۲۷۸ هزار واحد نهضت ملی در بانک مسکن منعقد شد

عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند پرداخت تسهیلات آن بانک را به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تشریح کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۶۷ هزار و ۱۰۸ نفر در بانک مسکن به عنوان متقاضی مسکن افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: تعداد واحد‌هایی که قرارداد‌های تسهیلاتی آن‌ها منعقد شده معادل ۲۷۸ هزار و ۷۷۳ واحد به میزان ۹۶ هزار و ۱۱۲ میلیاردتومان است.

حسینی با اعلام اینکه واریزی به حساب سازندگان از محل آورده و تسهیلات در مجموع ۸۴ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان است، توضیح داد: تاکنون ۴۸ هزار و ۱۷۶ میلیاردتومان از محل تسهیلات و ۳۶ هزار و ۸۰۳ میلیاردتومان از محل آورده به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

گفتنی است، بانک مسکن یکی از بانک‌های تخصصی حوزه مسکن است که پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را از ابتدای اجرای این طرح برعهده گرفت و بخشی از پرداخت تسهیلات را از مجاری قانونی آن و با معرفی وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان واجد شرایط برعهده گرفت. بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها مکلف شدند تا سالانه ۳۶۰ هزار میلیاردتومان از تسهیلات بانکی خود را به بخش مسکن تخصیص بدهند که بر اساس آمار ارایه شده توسط بانک مسکن، آن بانک توانست به بخش عمده تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات عمل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: