April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۷۱۸
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون گفت: امسال در بخش تعاون ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری های مردم به بهره‌برداری رسید.

اضافه شدن ۱۱ سامانه به بخش تعاون/ تعاون یک بخش کاملا مردمی است

مهدی احمدزاده مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه تعاونی‌ها بخش بسیار بزرگی از کشور و اقتصاد را تشکیل می‌دهند گفت: تعاون به میزانی اهمیت دارد که در تقویم کشور یک روز برای آن در نظر گرفته شده است این نام‌گذاری می‌تواند کمک کند تا هر سال به مسئولان و متولیان کشور یادآوری کند که بخش تنظیم‌کننده اقتصاد و عدالت‌محور کشور باید توسعه پیدا کند.

مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش تعاون یک بخش کاملاً غیردولتی و صددرصد مردمی است به صورتی که این بخش ویژگی‌های اقتصاد دولتی را ندارد، کاملاً اجتماع‌محور است و تأکید بر همکاری مشترک انسان دارد.

وی با اشاره به عدم توجه در لایحه برنامه هفتم کشور به جایگاه بخش تعاون گفت: در دیدار تعاون گران با رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع مطرح شد و احکام موردنیاز برای بخش تعاون به نتیجه رسید.

احمدزاده گفت: طرح‌هایی که امسال به بهره‌برداری رسید نتیجه سرمایه‌گذاری‌های مردم به ارزش ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودند.

مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ سامانه و زیرسامانه مورد نیاز در بخش تعاون به سامانه‌های فعلی اضافه شده است و تمام تلاش این است که در آینده نزدیک تمام فعالیت‌های تعاون گران در بستر دیجیتال و امن انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: