April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۸۸۲
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
عادل گفت: امسال از محل اجرای نیات واقفان تعداد ۳۶۱ موکب خدمت‌رسانی به زوار برپا شد.

سازمان اوقاف ۳۶۱ موکب در اربعین برپا کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری جمع‌بندی عملکرد این سازمان در مراسم اربعین با اعلام این خبر که در مجموع ۹۸ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۱۷۳ هزار برای اربعین هزینه شده، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم اربعین ۳۶۱ موکب برپا کرده، که شش میلیون و ۶۲۵ هزار و ۴۴۲ پرس غذا توزیع شده است.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: در این مدت دو میلیون و ۶۹۸ هزار میان وعده و ۱۱ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۴۹۹ آب توزیع شده است. ۱۰ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۴۰ لیوان شربت، هشت میلیون و ۹۸۴ هزار و ۳۴۱ لیوان چای و پنج میلیون و ۹۲۹ هزار و ۹۷۶ لیوان دمنوش به زائران توزیع شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در این مدت به ۹۰۲ هزار و ۴۲۷ نفر زائر اسکان شبانه داده شده و شش هزار و ۸۶۸ خادم در مواکب خدمت‌رسانی کردند. در مواکب ۱۶۷ پزشک مستقر شده بودند و ۳۱ هزار و ۷۷۰ نفر ویزیت شدند.

وی با بیان اینکه ۶۱ تیم نظارتی در موضوعات مالی، حراست و عملکردی داشتیم، بیان کرد: متاسفانه سه نفر در مواکب مصدوم شدند و الحمدالله فوتی نداشتیم. بقاعی که در روز اربعین مراسم جاماندگان اربعین را برگزار کردند، یک هزار و ۴۰ بقعه بوده است. در امامزادگان هم پنج میلیون و ۲۹۱ هزار و ۷۰۰ نفر در مراسم جاماندگان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام عادل با بیان اینکه در کمیته روابط عمومی ۸۱ خبرنگار در مواکب حاضر شده بودند، گفت: ۶۳ مستندساز حضور داشتند و در مجموع ۳۷۷۴ دقیقه مستند از رسانه‌ها پخش شد. در کمیته قرآنی هفت گروه سرود، ۹۶ قاری، چهار گروه تواشیح و ۸۴۳ محافل قرآنی برپا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره فعالیت کمیته فرهنگی و تبلیغ توضیح داد: ۴۰۵ مبلغ در مواکب مستقر بودند، که ۷۲۵۴ سخنرانی انجام شد. ۴۵۰۰ روضه خوانده شد و ۱۴۰ هزار و ۸۴۵ اقلام فرهنگی بین زائران توزیع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: