April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۹۳۲
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
وزیر کشور از تهیه لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و ارسال آن به مجلس خبر داد.

تهیه لایحه نحوه برگزاری تجمعات و ارسال آن به مجلس/ نظر دولت بر برگزاری تجمعات قانونی است

احمد وحیدی در خصوص نظر دولت درباره طرح ساماندهی تجمعات و راهپیمایی‌ها که در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در حال رسیدگی است، گفت: دولت در خصوص موضوع برگزاری تجمعات قانونی طبق اصل ۲۷ قانون اساسی پیشنهادات خود را در قالب یک لایحه تهیه کرده و به مجلس فرستاده است.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: نظر دولت بر ساماندهی و برگزاری تجمعات قانونی است، بر همین اساس هم لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها را تهیه کردیم و به مجلس فرستادیم.

مهلت صحت سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم تمام نشده است

وزیر کشور در ادامه و در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت بررسی و صحت سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات، مهلت یک ماهه برای بررسی مدارک داوطلبان در نظر گرفته شده که این فرصت قانونی هنوز تمام نشده است.

وحیدی همچنین افزود: در این مدت مراجع ۶ گانه باید نظر خود را اعلام کنند، در نهایت جمع بندی صورت خواهد گرفت، اما هنوز این فرصت قانونی به اتمام نرسیده است.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: