April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۰۰۰
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت بیرانوند شوکی به سرخپوشان وارد کرد، چون که گلر جایگزینی در حد او ندارند.

اصلانیان: پرسپولیس گلر جایگزینی در حد بیرانوند ندارد/ رونالدو در چمن آزادی نمی تواند دریبل بزند

امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شوکی به تیم به خاطر مصدومیت بیرانوند وارد شد یک مقدار همه نگاه‌ها را به آن سمت و سو برده است که گلر جایگزینی در حد و اندازه بیرانوند نداریم. دروازه بان ستون تیم است و به نظرم باید فکر اساسی کرد. البته من فکر می‌کنم اگر کشیدگی ران باشد حداقل ۳، ۴ هفته، زمان می‌برد، چون این تجربه را داشتم و امیدوارم خیلی مصدومیتش سنگین نباشد. البته بعید می‌دانم بیرانوند به بازی با النصر برسد. یک مهاجم هم گرفتند و امیدوارم این بازیکن پاسخگوی نیاز‌های تیم باشد.

او درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند را با آمپول دارند به بازی با النصر می‌رسانند، گفت:اگر فیبر‌های عضلانی پارگی پیدا کرده باشد به صورت میکروسکپی غیر از زمان دادن به آن هیچ جور دیگری نمی‌تواند برگردد. اگر ۴ هفته برای بهبودی اش زمان می‌برد نمی‌شود با ۴ روز درستش کرد، چون ممکن است پارگی بیشتر از این صحبت‌ها شود و فقط زمان حلش می‌کند.

متاسفانه فوتبال ما از لحاظ ساختار و نظم در جا می‌زند
اصلانیان درباره اینکه ورزشگاه آزادی هنوز برای بازی با النصر آماده نشده است، گفت: متاسفانه ما به لحاظ ساختار و نظم درجا می‌زنیم و باید فکری برای آن شود. نمی‌شود که ما زمین‌ها را به حال خود رها کنیم و باید کارگروهی به صورت تخصصی برای چمن ورزشگاه آزادی بگذارند و کار‌های بازسازی اش هم به متخصصین بسپارند.

کادر فنی به خاطر دوری از حواشی گلر دیگری جذب نکرد
مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در صورت نرسیدن بیرانوند به بازی با النصر به مشکل برنمی خورند، گفت: زمانی که در پستی ۲ بازیکن همطراز بگیرند آن بازیکن که بازی نکند شروع به سم پاشی می‌کند، چون این را در خودش نمی‌بیند که روی نیمکت بنشیند به خاطر همین باید تفکری پشت این قضیه باشد که یک گلر و یا بازیکن رزروی بگیرند که حداقل آن بازیکن در صورتی که بازی به او رسید خوشحال شود. به هر حال مربیان و کادر فنی براساس تجاریی که در چند سال اخیر به دست آوردند احساس کردند که اگر گلر بگیرند و او روی نیمکت بنشیند ممکن است حاشیه درست کند به همین علت دروازه بانی را نتوانستند جایگزین کنند. به هر حال در صورت نرسیدن بیرانوند باید دروازه بان جوان را استفاده کنند.

نباید با جذب بازیکن بی کیفیت پولمان را دور بریزیم
اصلانیان درباره اینکه نبیل باهویی مهاجم جدید پرسپولیس کارنامه درخشانی ندارد، بیان کرد: به هر حال گذشته هر بازیکنی را می‌توانیم بر روی آن استناد کنیم، اما اینکه در آن لحظه آن بازیکن آماده باشد مهمترین مسئله است. باید ببینیم که این بازیکن در شرایط فعلی آمادگی کمک به پرسپولیس را دارد یا نه! قرار نیست ما پول را دور بریزیم و بازیکنانی مثل پریرا و بازیکنان اوکراینی بگیریم و بازی ندهیم. خواهش می‌کنیم حتما تمام جوانب را در نظر بگیرند و در صورت آمادگی کامل جذبش کنند. مطمئن باشید که بازیکنان درجه یک را تیم‌های دیگر جذب کردند و اگر بازیکنی بیرون است از بازیکنان جوان و به روز فاصله دارد. پرسپولیس که برای قهرمانی می‌جنگد باید دور بازیکنان بالای ۳۰ سال را خط بکشد و بازیکن بالای ۳۰ سال به غیر از دروازه بان وقت خداحافظی اش است. من خودم ۳۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کردم تازه بازیکن سرعتی بودم. احساس کردم که باید جا‌ی خود را به جوان‌ها بدهم.

چمن آزادی می‌تواند به کمک پرسپولیس بیاید
او درباره اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط می‌تواند برابر تیم النصر موفق شود، گفت: به نظرم باید قسمت خوب قضیه را نگاه کنیم که تیم النصر با بازیکنانی مثل رونالدو، مانه و چند بازیکن مطرح به ایران می‌آید و این موضوع باعث شده که مسئولان ما حداقل از ترس آبرویزی هتل و رختکن را بازسازی کردند. شرایط طوری است که از تلویزیون باید این بازی را ببینیم و از دیدن این بازی لذت ببریم. ما نباید فکر می‌کنیم که ما به این تیم ۳، ۴ گل می‌زنیم و باید ببینیم شرایط چه جوری پیش می‌رود. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه چمن خوبی ورزشگاه آزادی ندارد تیم النصر نمی‌تواند بازی خوبی انجام بدهد و این به نفع ما است. ما از لحاظ فنی و تاکتیکی از آن‌ها عقب هستیم و این چمن آزادی می‌تواند به کمک ما بیاید و رونالدو نمی‌تواند دریبل بزند. امیدوارم آن جا‌هایی که رونالدو می‌رود را درست کنند که او وقتی از ایران رفت با خاطره خوبی برود و نگوید همه چیز آنجا کیفیتش پایین بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: