دبیرانجمن صنفی روغن نباتی خبر داد؛
کد خبر: ۴۰۲۱۲۵
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
بیرشک گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزارتن روغن در داخل تولید و توزیع می شود.

تولید ماهیانه ۱۵۰ هزارتن روغن در کشور

 امیرهوشنگ بیرشک دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی از آرامش حاکم بر بازار روغن خبر داد و گفت: با توجه به کاهش قیمت‌های جهانی، نرخ روغن در بازار داخل بین ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان است و همواره پیش بینی می‌شود تا چندماه آینده نوسانی در بازار نداشته باشیم.

به گفته او، تمامی محصولات روغن نباتی با قیمت‌های مصوب اعلامی در بازار توزیع می‌شود و براساس توافق صورت گرفته با فروشگاه‌های زنجیره‌ای حتی روغن‌های تولید قبل هم با تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیرشک از تولید ماهیانه ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزارتن روغن خبر داد و گفت: بعد از اصلاح نظام یارانه با هدفمند شدن مصرف و جلوگیری از قاچاق در حد ۱۰ تا ۲۰ هزارتن مصرف کاهش یافته است.

دبیرانجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن تا ۲ میلیون تن روغن در کشور مصرف می‌شود که ۸۰ درصد ماده اولیه بصورت روغن خام یا دانه‌های روغنی وارد می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: