April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۶۹
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
صبح امروز، بیست و سومین مدرسه شهدای بانک مسکن در «روستای بیدک» از توابع شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی افتتاح شد.

افتتاح بیست و سومین مدرسه شهدای بانک مسکن

به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ در این مراسم که به‌صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با افتتاح ۲۰۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی در کشور توسط رییس جمهور برگزار شد؛ نماینده، ولی فقیه، استاندار خراسان شمالی، فرماندار بجنورد، مدیر شعب بانک مسکن، مدیران کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی در این مراسم با تمجید و تشکر از حضور فعال بانک مسکن در این عرصه گفت: مشارکت فعال بانک مسکن در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی به ویژه نهضت مدرسه‌سازی موجب توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور و فراهم ساختن فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان و آینده‌سازان این مملکت است و خوشبختانه بانک مسکن با نگاه عمیق و درک درست از این موضوع تاکنون دو مدرسه بنام شهدای بانک مسکن در استان محروم خراسان شمالی ساخته است.

استاندار خراسان شمالی گفت: بانک مسکن با پرداخت حدود ۹۰ درصد تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان گام بسیار موثری در راستای خانه‌دار کردن مردم نیازمند برداشته است که این اقدام بانک نیز نوع دیگری از ایفای نقش در حوزه‌های مسوولیت اجتماعی است.

اکبری مدیرکل آموزش و پرورش و فلاح کوشکی مدیرکل نوسازی مدارس نیز با تقدیر از حضور پررنگ بانک مسکن در ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان محروم استان و ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این اقدامات از سوی این بانک، خواستار انجام این امور عام‌المنفعه توسط سایر موسسات مالی و کارخانجات بزرگ در استان خراسان شمالی شدند.

تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهدای بانک مسکن روستای بیدک در اسفندماه ۱۴۰۰ به امضا رسید. این پروژه که با مشارکت و تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی بانک مسکن در ۲ طبقه بنا شده است، ۶۶۰ متر فضای آموزشی را برای ۳۸۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی فراهم کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: