April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

با استقبال بی‌نظیر کاربران اکسکوینو، تنها پس از گذشت دو هفته، حجم بازار «دمو تریدینگ» این پلتفرم رمزارزی به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است.

ترس از ریسک‌های موجود، نبود دانش و تجربه کافی برای انجام معاملات و به خطر افتادن پول و سرمایه‌ای که قرار است با آن کسب سود کرد، بزرگ‌ترین موانعی هستند که علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را از ورود به آن، بازمی‌دارند.

«اکسکوینو» پلتفرم رمزارزی که همواره یکی از پیشتازان نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه رمزارز لقب گرفته، با در نظر گفتن این نگرانی‌ها از سوی علاقه‌مندان به این بازار و با هدف خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فعالیت در بازار رمزارز، ویژگی تحت‌عنوان «دمو تریدینگ» را معرفی کرده که این امکان را به کاربرانی که قصد یادگیری بازار رمزارز و یا آزمون‌وخطا در آن را دارند می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه و ترس از دست دادن آن، در محیطی مشابه محیط واقعی بازار، اقدام به معامله رمزارزهای محبوب کنند.

حجم بازار «دمو تریدینگ» اکسکوینو به ۴۰۰ میلیون دلار رسید

کلیه کاربران می‌توانند با ورود به بخش «اکسکوینو مارکت» که از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن این پلتفرم در دسترس است، ۱۰،۰۰۰ تتر مجازی (V-USDT) در نظر گرفته‌شده برای ورود به معاملات را دریافت کنند.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد و با توجه به این‌که حتی در سطح دنیا، پلتفرم‌های بسیار معدودی از جمله کوکوین، تریدینگ ویو، ایتورو و بیتس‌گپ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، این ویژگی با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شد؛ به‌طوری که تنها دو هفته پس از معرفی آن، حجم این بازار به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است. در عین حال، بیش از ۱۸،۰۰۰ کاربر نیز در حال استفاده از این سرمایه برای تجربه سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز هستند که این آمار در نوع خود بی‌نظیر و بسیار فراتر از انتظارهای اولیه است.

سرمایه ۲ تا ۱۰ هزار دلاری برای برترین تریدرها

با توجه به استقبال گسترده از این ویژگی، چالشی تحت‌عنوان «مسابقه ترید» طراحی شده تا کاربران بتوانند با استفاده از سرمایه مجازی ۱۰،۰۰۰ تتری خود، سود کنند و در نهایت، با قرار گرفتن در بین ۵ نفر اول، صاحب ۲ تا ۱۰ هزار تتر سرمایه واقعی برای ترید شوند. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه و بهره‌مندی از جوایز ویژه آن، تنها تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند. برای آشنایی با شرایط این مسابقه، وارد صفحه اختصاصی مربوط به مسابقه ترید اکسکوینو شوید.

با استقبال گسترده کاربران از این ویژگی، اکسکوینو اقدام به برگزاری چالشی تحت‌عنوان «مسابقه ترید» کرده تا علاقه‌مندان با استفاده از سرمایه مجازی ۱۰،۰۰۰ تتری خود، علاوه بر کسب سود، با قرار گرفتن در لیست ۵ تریدر برتر، از ۲ تا ۱۰ هزار تتر سرمایه واقعی برای معاملات خود بهره‌مند شوند. این مسابقه تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و کلیه افراد می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن در آن، امتحان کنند. برای آشنایی بیشتر با شرایط این مسابقه، اینجا کلیک کنید.

دمو تریدینگ چیست؟

دمو تریدینگ کلیه امکانات و قابلیت‌های بازار واقعی ارز دیجیتال را درون خود دارد. تنها تفاوت آن با بازار واقعی این است که برای معامله در آن، دیگر نیازی به سرمایه اولیه و ریسک روی آن نیست. قابلیت دمو تریدینگ این فرصت را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بدون ترس از دست دادن سرمایه، تنها با ثبت نام در اکسکوینو و دریافت تتر مجازی به ارتقای مهارت‌های ترید خود بپردازند و با ابزارهای مختلف تحلیل بازار آشنا شوند. با استفاده از این ویژگی، تمرین انواع استراتژی‌های تریدینگ مثل اسکالپینگ، پرایس‌اکشن و ... راحت‌تر از هر زمان دیگری است.

اکسکوینو اولین پلتفرم دانش‌بنیان رمزارزی ایرانی است که در طول ۶ سال فعالیت خود، همواره سعی کرده فناوری‌های روز دنیا را که استفاده از آن‌ها برای کاربران ایرانی با مشکلات متعددی همراه بوده را در بستری کاملا امن، در دسترس کاربران خود قرار دهد. این پلتفرم با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۲۰ جفت‌ارز، یکی از متنوع‌ترین کیف‌پول‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارز ایرانی ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: