کد خبر: ۴۰۲۳۹۷
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
فرمانده انتظامی شهرستان خوی از کشف ۸۴ عدد خمیر قالب گیری قاچاق و ۳۱ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف تریاک و کالای قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اطلاع پلیس از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سایپا و عبور از محور‌های مواصلاتی شهرستان خوی موضوع در دستور کار ماموران شهرستان خوی و سلماس قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث پاکدل ادامه داد: با کنترل محور‌های مواصلاتی، در نهایت خودروی مورد نظر شناسایی در سه راهی ایواوغلی توقیف شد و یک نفر به همراه ۳۱ کیلو و سیصد گرم مواد مخدر از نوع تریاک دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل شد.

وی همچنین از کشف خمیر قالب گیری قاچاق نیز خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا وارز، مامورین انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر ماکو به تبریز به یک دستگاه تیبا به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند، که در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۸۴ عدد خمیر قالب گیری تولید کشور خارجی کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی خوی ارزش کالا‌های کشف شده را مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ پاکدل خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: