April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۴۰۲
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با همکاری نیرو‌های مردمی و تجهیزات پالایشگاه نفت و شرکت گاز بندرعباس اجساد دو تبعه افغانستانی از عمق ۱۱۰ متری چاه بیرون کشیده شد.

بیرون آوردن اجساد دو تبعه افغانستانی از عمق چاه در هشتبندی

مجید سلحشورفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: اجساد این دو تبعه افغانستانی به مدت ۳ روز در عمق چاه ۱۱۰متری در روستای امیرآباد هشتبندی بودند.
اوگفت: صبح امروز با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و شرکت گاز استان در محل حادثه با دستور استاندار و با کمک نیرو‌های مردمی، اجساد دوکارگر افغانستانی که دچار حادثه شده بودند از عمق چاه بیرون کشیده شد و در اختیار نیرو‌های انتظامی جهت سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

سلحشور گفت: یک کارگر افغانستانی مشغول کف شکنی چاه بود که بنا به دلایل نامعلومی دچار حادثه شد و جان خودش را از دست داد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مسئولان برای نجات پیکر آن از عمق چاه از نیرو‌های آتش نشانی استان کمک خواستند که در حین کمک یکی از نیرو‌های آتش نشانی نیز بنام فواد اورنگی دچار حادثه شد و به شهادت رسید.

او گفت: پس از شهادت این نیروی خدوم آتش نشانی یکی دیگر از اتباع افغانستانی برای انتقال پیکر هموطنش بدون هماهنگی وارد چاه شد که این فرد نیز جان خود را از دست داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: