April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۴۷۲
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
قائم مقام جشنواره هنری فانوس استان همدان گفت: هفتمین دوره این جشنواره در ۱۹ بخش هنری با ارسال ۲۲۹ اثر به دبیرخانه برگزار شد.

۶ مهرماه اختتامیه هفتمین جشنواره هنری فانوس همدان برگزار می‌شود

امین لطفی با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: در این مرحله از جشنواره ۲۲۹ اثر از ۱۲۹ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

او گفت: این جشنواره در ۱۹ بخش هنری اعم از هنر‌های نمایشی، فیلم‌های آثار نمایشی، متن نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی برگزار شد.

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان گفت: بخش‌های مختلف جشنواره همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم ارمان‌های دفاع مقدس و سنگر جهاد تبیین است.

لطفی‌شهپر با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در ششم مهر ساعت ۹:۳۰ در مجتمع آوینی برگزار می‌شود، گفت: داوران این مرحله از جشنواره آقایان «اکبر تراب‌پور»، «حسن رابطی»، «حسین اسفندیاری»، «محمد هادی خوش کلام»، «لیلا سادات خوانساری» و «کبری یوسفی» هستند.

او با اشاره به اینکه برای سومین‌بار مرحله جشنواره استانی فانوس در همدان در حال برگزاری است، گفت: در این سه دوره استان همدان به عنوان استان نمونه در برگزاری جشنواره به همراه تولید آثار با کیفیت دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفته است.

قائم مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان با بیان اینکه آثار منتخب به مرحله کشوری که ۲۶ مهرماه در تبریز برگزار می‌شود ارسال می‌شوند، گفت: علاوه بر مصاحبه و معرفی هنرمندان نمونه، آثار منتخب نیز از شبکه استانی پخش خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: