کد خبر: ۴۰۲۴۷۵
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان به عنوان یک شرکت سهامی خاص تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با بهره مندی از تجربیات تیم عملیاتی مجرب و متخصص خود جهت تأمین آینده کارکنان گروه بانک ایران زمین گام های موثری بردارد.

تأمین رفاه سهامداران وظیفه ما است

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید معتمدیان مدیرعامل شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان (تاسا) در خصوص فعالیت و آغاز به کار این شرکت گفت: شرکت تاسا در سال ۱۳۹۶ با هدف تأمین آینده و رفاه هر چه بیشتر همکاران در بانک ایران زمین تاسیس شد و در قدم بعد با نگاهی تخصصی به موضوعات اقتصادی و به صورت کاملاً مستقل، توانست با آورده همکاران به عنوان سرمایه اولیه شرکت در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله فعالیت در بازار سرمایه رشد قابل توجهی در افزایش دارایی‌های شرکت داشته باشد.

معتمدیان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران عالی بانک را ایجاد زیرساخت‌های رفاهی برای سهامداران شرکت بیان کرد و افزود: امید است به زودی بتوانیم با عملیاتی کردن ساز و کار‌های لازم خدماتی از جمله فروش اقساطی کالاو خدمات را در سبد‌های خدمتی خود برای سهامداران شرکت که همانا کارکنان خانواده بزرگ بانک ایران زمین هستند، ایجاد کرده و نقشی موثر در تامین کالا‌های اساسی و مصرفی مورد نیاز آنان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت تاسا در مورد سایر فعالیت‌ها و خدمات این شرکت خاطر نشان کرد: شرکت تاسا سهامدار ۱۰۰ درصد دو شرکت به نام‌های شرکت فخر تجارت آتیه سرزمین ایرانیان که در بخش بازرگانی فعالیت دارد و به عنوان بازار گردان سهام شرکت، متولی خرید و فروش سهام همکاران را عهده دار است و دیگری شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط حافظان آرامش مانا است که در زمینه کارگزاری تأمین بیمه نامه خدمات تکمیلی درمان کارکنان بانک و شرکت‌ها و همچنین فروش انواع بیمه نامه‌ها به مشتریان درون گروه و خارج از گروه در کلیه بخش‌های بیمه‌ای از جمله خودرو، بدنه، آتش سوزی و … را انجام می‌دهد. این شرکت در نظر دارد که به زودی با معرفی خدمت جدید خود، خدمت رقابتی در زمینه فروش اقساطی انواع بیمه نامه‌ها را برای کارکنان بانک ارائه نماید.

در حوزه خدمات، این شرکت نیروی انسانی بخش‌های مختلف کاری مد نظر طرفین قرارداد خود از جمله بانک ایران زمین و تعدادی از شرکت‌های گروه را تامین و به عنوان نیرو‌های برون سپار به خدمت گرفته و در این زمینه نیز کسب در آمد دارد.

معتمدیان در خصوص میزان سرمایه شرکت و روند افزایش آن گفت: سرمایه اولیه شرکت در ابتدا ۶۳ میلیارد ریال بوده است که طی دو مرحله افزایش سرمایه، ابتدا به دویست میلیارد ریال و سپس به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده و در برنامه مصوب مقرر است طی دو سال آتی افزایش سرمایه تا ۱۶۰۰ میلیارد ریال را عملیاتی نماید که این امر نشان از آینده‌ای بسیار روشن برای سهامداران شرکت است.

مدیرعامل شرکت تاسا در مورد چشم انداز شرکت گفت: مهمترین اقدامی که در حال حاضر صورت گرفته و عملی شده است، خرید بخشی از سهام شرکت گروه مالی داتام برای شرکت بوده که به زودی با ورود شرکت گروه مالی داتام به بورس، شاهد جهش سرمایه گذاری شرکت و افزایش ارزش سهام خریداری شده جهت همکاران خواهیم بود. می‌توان پیش بینی کرد که در سال‌های پیش رو برآیند این سرمایه گذاری پرداخت سود سهام به سهامداران را در پی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این خرید شرکت تاسا درصدی از سهام گروه مالی داتام را که متشکل از تعدادی از شرکت‌های دارای پتانسیل بالا از جمله شرکت‌های کارگزاری حافظ، مشاور هدف حافظ، لیزینگ ایران زمین، صرافی ایران زمین، شرکت ساختمانی آداک و چند شرکت سرمایه گذاری دیگر است را خریداری کرده است.

مدیر عامل شرکت تاسا از سهام داران این شرکت خواست برای اطلاع از میزان تعداد سهام خود با وارد شدن به پورتال سهام شرکت به آدرس: saham.iztasa.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود اطلاعات جامعی از وضعیت مالی و تعداد سهام خود مشاهده نمایند.

وی افزود: ارزش سهام شرکت بر اساس تعیین نرخ NAV هر سهم تعیین می‌شود، که نرخ NAV توسط کمیته‌ای متشکل از سه نفر از نمایندگان بانک ایران زمین و شرکت‌های تأمین آتیه سرزمین ایرانیان و فخر تجارت آتیه سرزمین ایرانیان به صورت مستمر دارایی‌های شرکت به روز کارشناسی، ارزش گذاری و تعیین قیمت می‌شود.

معتمدیان در پایان ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای سهامداران و خانواده آن‌ها و اظهار امیدواری از اینکه بتواند به همراه هیات مدیره دلسوز شرکت موجبات رشد و تعالی هر چه بیشتر شرکت را فراهم آورند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: