April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۵۶
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که برنامه Copilot را در شکل اولیه خود به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان ویندوز ۱۱ از ۲۶ سپتامبر آغاز خواهد کرد.

ویژگی‌های مهم در آپدیت جدید ویندوز ۱۱

به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ شامل بیش از ۱۵۰ ویژگی جدید از جمله بهبود‌هایی در برنامه Paint، عکس ها، ابزار Snipping، دفترچه یادداشت و موارد دیگر خواهد بود.

معاون رئیس و مدیر ارشد بخش مصرف کنندگان شرکت مایکروسافت گفت: امروز، ما خوشحالیم که گام بعدی خود را برای تبدیل کردن ویندوز به مقصدی برای بهترین تجربیات هوش مصنوعی به اشتراک بگذاریم.

در این گزارش ۱۰ ویژگی مهم در آپدیت ویندوز ۱۱ مغرفی شده است:

برنامه Copilot به کاربران امکان می‌دهد کار‌ها را به سرعت انجام دهند. Copilot را می‌توان در نوار وظیفه یا با استفاده از کلید میانبر Win+C مشاهده کرد.

برنامه Paint: در برنامه Paint با استفاده از هوش مصنوعی با طراحی و خلاقیت دیجیتال با افزودن پس‌زمینه و حذف لایه‌ها تقویت می‌شود.

عکس‌ها: برنامه Photos نیز با هوش مصنوعی بهبود یافته است، از جمله بهبود‌ها آسان‌تر کردن ویرایش عکس است.

مایکروسافت می‌گوید: برنامه Photos به طور خودکار پس‌زمینه عکس را پیدا می‌کند و با یک ضربه، فوراً سوژه شما را برجسته و پس‌زمینه را محو می‌کند.

جستجو با استفاده از عکس‌های ذخیره‌شده در حساب‌های OneDrive (خانه یا شخصی) نیز بهبود یافته است. کاربران می‌توانند به سرعت یک عکس را بر اساس محتوای عکس ویا بر اساس مکانی که در آن گرفته شده است پیدا کنند.

ابزار Snipping: ابزار Snipping اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد که محتوای متن انتخاب شده را از یک تصویر استخراج کنند تا در برنامه دیگری جایگذاری کنند، یا می‌توانید به راحتی با روتوش متن با استفاده از اقدامات متنی روی صفحه پس از عکسبرداری، از اطلاعات حساس خود محافظت کنید. همچنین با استفاده از پشتیبانی صدا و میکروفون از ضبط صدا پشتیبانی می‌کند.

برنامه Clipchamp: Clipchamp اکنون دارای ویژگی ایجاد خودکار است و به کاربران در پیشنهادات صحنه، ویرایش‌ها و روایت بر اساس تصاویر و عکس‌ها به صورت خودکار کمک می‌کند.

برنامه Notepad: Notepad به طور خودکار ذخیره وضعیت جلسه را آغاز می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد Notepad را بدون هیچ وقفه‌ای در کادر‌های محاوره‌ای ببندند و از جایی که کار را متوقف کردند ادامه دهند. Notepad همچنین به طور خودکار برگه‌های باز شده قبلی و محتوای ذخیره نشده را بازیابی می‌کند.

برنامه Outlook برای ویندوز: با Outlook جدید برای ویندوز، کاربران می‌توانند حساب‌های مختلف (از جمله جیمیل، یاهو، iCloud و غیره) را در یک برنامه متصل و هماهنگ کنند.

برنامه File Explorer: File Explorer به همراه صفحه اصلی، نوار آدرس و کادر جستجو به روز شده است تا به کاربران کمک کند به راحتی به محتوای مهم و مرتبط دسترسی پیدا کنند. File Explorer همچنین یک ویژگی گالری طراحی شده برای دسترسی آسان به مجموعه عکس‌ها را دریافت می‌کند.

برنامه Text authoing: مایکروسافت همچنین تجربیات جدید نوشتن متن را برای دسترسی صوتی و صدا‌های طبیعی جدید در گوینده ارائه خواهد کرد.

پشتیبان‌گیری از ویندوز: با پشتیبان‌گیری ویندوز، انتقال بیشتر فایل‌ها، برنامه‌ها و تنظیمات از یک رایانه ویندوز ۱۱ به رایانه‌ای دیگر آسان‌تر می‌شود، بنابراین همه چیز درست همان جایی است که آن را رها کرده‌اید، دقیقاً همانطور که می‌خواهید.

منبع: ۲۴.ae

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: