کد خبر: ۴۰۲۵۹۱
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
در پی وقوع آتش‌سوزی در یک تالار جشن عروسی در شهرستان حمدانیه استان نینوا واقع در شمال غرب عراق، ۱۱۴ نفر کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

وقوع آتش‌سوزی در یک عروسی در عراق، ۱۱۴ کشته و ۲۰۰ زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، سیف البدر سخنگوی وزارت بهداشت عراق اعلام کرد: بامداد امروز چهارشنبه آتش‌سوزی در یک تالار جشن عروسی در شهرستان حمدانیه که برآورد می‌شود حدود یک هزار نفر در آن حضور داشتند، رخ داده است.

وی افزود: بر اساس آمار اولیه تاکنون ۱۰۰ نفر در این آتش‌سوزی کشته و ۱۵۰ نفر زخمی شدند.

ساعتی پیش شبکه تلویزیونی الجزیره از افزایش شمار کشته‌های آتش سوزی در تالار عروسی شهرستان الحمدانیه در استان نینوا به ۱۱۴ نفر و شمار مصدومان به حدود ۲۰۰ نفر خبر داد.

در ادامه سازمان هلال احمر عراق از افزایش شمار قربانیان خبر داد و اعلام کرد که در این آتش‌سوزی، بیش از ۴۵۰ نفر کشته و زخمی شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت عراق اضافه کرد: تیم‌های آتش‌نشانی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در حال اطفای حریق و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان هستند.

در حالی که تاکنون منابع رسمی گزارشی درباره علت این آتش‌سوزی منتشر نکرده‌اند، اما بنا بر اعلام برخی منابع خبری دلیل این حادثه مرگ‌بار، آتش‌بازی در مراسم عروسی بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: