کد خبر: ۴۰۲۶۸۵
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از برگزاری مراسم رونمایی از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید و بازسازی‌شده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.

جزئیات ورود خودروهاى برقى و اتوبوس‌هاى جدید به پایتخت

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: روز شنبه ۸ مهرماه همزمان با مراسم امیدوافتخار آیین رونمایی از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های جدید و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی و شروع مهرماه نیاز شهر به وسایل حمل و نقل عمومی و ضرور تقویت ناوگان حمل و نقل احساس می‌شود.

عیلزاده در پاسخ به جزئیات همکاری با شرکت‌های داخلی در زمینه تامین اتوبوس تشریح کرد: با همکاری شرکت عقاب افشان ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید و در کنار آن با توافق شرکت اتوبوس‌سازی اسنا نیز ۲۶ دستگاه اتوبوس دیگر در روز شنبه رونمایی خواهد شد. همچنین ۲۶ اتوبوس دیگر تحویل شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه ورود اتوبوس‌های جدید ظرفیت حمل و نقلی کلانشهر تهران را افزایش می‌دهد عنوان کرد: بناست تا در کنار تزریق اتوبوس‌های تازه نفس به پایتخت ۱۶ دستگاه مینی بوس جدید نیز به تهران اضافه کنیم.

وی درباره خودرو‌های برقی که در روز شنبه رونمایی خواهد شد گفت: ۲ دستگاه اتوبوس هیبریدی تحویل داده می‌شود. امید است که با توسعه حمل و نقل برقی در کلانشهر‌ها از شدت آلودگی‌های صوتی، بصری، زیست محیطی و... کاسته شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در کنار بسته افتتاحی این هفته ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان باز خواهند گشت و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: