April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۷۰۱
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن ملی تهرانسر که از سال ۹۸ آغاز شده به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسیده است.

ساخت مسکن ملی تهرانسر به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد رسید

حسین جنتی گفت: روند همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن رو به بهبود است. عملکرد بانک‌ها در استان تهران در حوزه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و همچنین تسهیلات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن مناسب است و فعلا در پروژه‌های ملی مسکن این استان مشکلی نیست.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران، بسیاری از پروژه‌های استان به ویژه در مناطق پاکدشت، اسلام شهر، رباط کریم رو به اتمام است و روند اجرای این پروژه‌ها خوب بوده است، اما برای تکمیل آن‌ها باید هرچه زودتر متقاضیان آورده‌های خود را پرداخت کنند.

او می‌گوید: متاسفانه برخی از متقاضیان اقساط خود را پرداخت نمی‌کنند بنابراین به آن‌ها پیامک‌های هشدار داده‌ایم تا هرچه سریعتر اقساط باقی‌مانده را پرداخت کنند چراکه اگر این اقساط پرداخت نشود سازندگان و پیمانکاران انگیزه و اعتباری برای اتمام پروژه‌ها ندارند.

جنتی توضیح داد: برخی از متقاضیان هنوز ۶ قسط خود را که حدود ۲۴۰ میلیون است پرداخت نکرده‌اند بنابراین باید هرچه سریعتر پرداخت کنند در غیر این صورت متقاضی حذف و افراد دیگر جایگزین می‌شوند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران همچنین در خصوص پروژه مسکن ملی تهرانسر هم گفت: این پروژه مشارکتی از سال ۹۸ آغاز شده است و در ابتدا با مشکلاتی روبرو بود که خوشبختانه اکنون برطرف شده و در حال حاضر پیشرفت آن به ۶۰ درصد رسیده است.

پروژه‌های مشارکتی تهرانسر در قالب مشارکت بین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و سازنده ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین درباره فرمول محاسبه این پروژه هم گفت: طبق قراردادی که منعقد شده بعد از آنکه پروژه به پیشرفت فیزیکی مناسبی رسید باید به تایید اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برسد و بعد از آن میزان سهام‌های این پروژه مشخص می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: